استودیو طراحی والا
استودیو طراحی والا
استودیو طراحی والا در سال 1391 با هدف عرضه خدمات طراحی صنعتی، طراحی تجربه کاربری، طراحی داخلی و مدلسازی و تحلیل مهندسی در تهران تاسیس گردید. دفتر طراحی این مجموعه با عنوان «کارگاه آفرینش والا» و با نشان تجاری Vala.Studio و شماره 493081 به ثبت رسید. و کارگاه تولیدی والا واقع در شهرک صنعتی کن در زمینه تولید مبلمان فعال است.

استودیو طراحی والا

استودیو طراحی والا در سال ۱۳۹۱ با هدف عرضه خدمات طراحی صنعتی، طراحی تجربه کاربری، طراحی داخلی و مدلسازی و تحلیل مهندسی در تهران تاسیس گردید. دفتر طراحی این مجموعه با عنوان «کارگاه آفرینش والا» و با نشان تجاری Vala.Studio و شماره ۴۹۳۰۸۱ به ثبت رسید. و کارگاه تولیدی والا واقع در شهرک صنعتی کن در زمینه تولید مبلمان فعال است.

برای دسترسی به این سایت به آدرس  https://irandesignoffice.ir/designer/    مراجعه نمایید.

 

استودیو طراحی والا

استودیو طراحی والا

 

حوزه های فعالیت

۱- طراحی محصول

دپارتمان طراحی محصول استودیو طراحی والا متشکل از ۷طراحی صنعتی، یک مهندس مکانیک، یک مهندس الکترونیک، دو مهندس کامپیوتر با گرایش نرم افزار به ارائه خدمات می پردازد. در این دپارتمان کار طراحی محصول از مرحله پردازش ایده تا نمونه سازی و استخراج مستندات تولید پیگیری می گردد. توان عملیاتی این مجموعه در طراحی طیف وسیعی از محصولات باعث شده است سابقه طراحی محصول در شرکت طراحی والا از طراحی مصنوعات روزمره و بسته بندی، کیف و کفش، تجهیزات پزشکی و High-Tech تا توسعه پلتفرم‌های صنعتی گسترش یابد.

۲- طراحی تجربه کاربری

خدمات این بخش استودیو طراحی والا شامل طراحی و توسعه رابط کاربری وبسایت و اپلیکیشن است. طراحی وبسایت در شرکت طراحی والا بر بستر سامانه مدیریت محتوای WordPress و استفاده از پلاگینهای تخصصی این مجموعه صورت می پذیرد. در حوزه توسعه نرم افزار، با استفاده از پلتفرمهای شناور نظیر Xamarin و محیطهای eclips و react-native کار برنامه نویسی و توسعه نرم افزار تحت وب، ویندوز و iOS انجام می گیرد. طراحی رابط کاربری و گرافیک با استفاده از توان متخصصین طراحی تجربه کاربری و با تجربه ای بالغ بر ۲۰ پروژه موفق انجام می گیرد.

۳- مدلسازی و تحلیل مهندسی

شرکت طراحی والا با بهرگیری از توان فنی مهندسین در کنار تجهیزات بروز مدلسازی و تحلیل مهندسی توانست طیف گسترده ای از خدمات مدلسازی و تحلیل را به مشتریان خود عرضه دهد. در این راستا بهرگیری از تجهیزات مدلسازی سریع FDM و SLA در کنار استفاد از بردهای مدلسازی تعاملی الکترونیک نظیر Raspberry و Arduino باعث شد. محصولات و طرحهای این مجموعه، دو عامل قابلیت تولید و کاربردپذیری بالایی را به خوبی برآورده سازند. استفاده از نرم افزارهای تخصصی شبیه سازی مهندسی نظیر CATIA، Solidworks و ابزارهای رندرینگ پیشرفته نظیر V-Ray و Keyshot باعث شده است هزینه های پردازش فرم و زیبایی شناسی محصول به میزان قابل توجهی کاهش یابند.

۴- تجهیزات کارگاهی

کارگاه تولیدی والا در بافت صنعتی کن سولقان در شهر تهران استقرار یافته است. این منطقه دارای کارگاههای متعدد صنایع چوب و MDF است. در این کارگاه خدمات ساخت و تولید مرتبط با چوب(انواع چوب طبیعی و MDF) فلز(جوشکاری آهن)

 

 

 

 

 

بخوانید: شرکت مانی پارس ماد

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=54559&preview=true