اپلیکیشن دستیار صوتی
اپلیکیشن دستیار صوتی
این روزها اپلیکیشن دستیار صوتی کاربرد بسیار زیادی دارد و مورد استفاده کاربران مخصوصا در گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرند.

اپلیکیشن دستیار صوتی

این روزها اپلیکیشن دستیار صوتی کاربرد بسیار زیادی دارد و مورد استفاده کاربران مخصوصا در گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرند. در واقع این روزها قسمتی از مسئولیت‌های ما را دستیارهای صوتیمان در گوشی‌های هوشمندمان به عهده میگیرند. از سوی دیگر تنوع این دستیارها هم بسیار زیاد است و هر شرکت تکنولوژی محوری، یک دستیار شخصی اختصاصی عرضه میکند. اما در این میان از بهترین اپلیکیشن دستیار صوتی در گوشی‌های اندروید می‌توان به دستیار صوتی گوگل، دستیار آمازون، سامسونگ و دستیار صوتی مایکروسافت اشاره کرد.

برای دسترسی به این خدمت و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://cafebazaar.ir/app/com.assistant.wanna میتوانید مراجعه نمائید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن دستیار صوتی

اپلیکیشن دستیار صوتی

دستیار صوتی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، زندگی ما به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود. دستیار صوتی هوشمند یکی از فناوری های نسبتاً جدید است که کار شما را جهت کنترل ابزارهای مختلف همجون تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ و حتی تلویزیون آسان تر می کند. تنها کافی است نیازها و خواسته های خود را بیان کنید تا دستیار صوتی هوشمند به دستورهایشما عمل کند. بنابراین این برنامه با گوش کردن صدای شما، هر آنچه را که بخواهید انجام می دهد. در نتیجه به آسانی و با هزینه ای اندک، می توانید دستیار دیجیتالی شخصی خود را به صورت تمام وقت در اختیار داشته باشید که فقط نیازمند اینترنت و دستگاه های هوشمند شما می باشد.

دستیار صوتی وانا

وانا یک دستیار صوتی فارسی است که میتوانید از آن سوال بپرسیر، آب‌و‌هوا رو چک کنید، به دوستانتان زنگ بزنید یا پیام بدید، ساعات اوقات شرعی رو پیدا کنید، آلارم ست کنید و هرچیزی را که میخواهید در گوگل به صورت صوتی خیلی راحت سرچ کنید.

وانا برای زمان هایی که دسترسی به گوشی ندارید مثل زمان رانندگی، زمانی که دستتان بنده یا اینجور مواقع به راحتی کار  شما را راه می اندازد.

با وانا به راحتی میتوانید به صورت فارسی کلیه کارهایتان را انجام بدهید!

 

 

بیشتر بخوانید :سامانه دانشگاه مالك اشتر اصفهان

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://cafebazaar.ir/app/com.assistant.wanna