پرداخت اینترنتی قبض برق استان فارس
پرداخت اینترنتی قبض برق استان فارس
با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان فارس و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت برق استان فارس امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است. سایت شرکت برق استان فارس: http://www.farsedc.ir

پرداخت اینترنتی قبض برق استان فارس

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان فارس و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ،صورتحساب برق، سایت شرکت برق استان فارس امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است.
سایت شرکت برق استان فارس: http://www.farsedc.ir

در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض برق فراهم شده است.همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به برق استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.

روش مشاهده قبض برق فارس و پرداخت آنلاین آن

برای مشاهده قبض برق استان فارس وارد سایت http://www.farsedc.ir شوید. همانطور که مشاهده می کنید در منوی بالای سایت گزینه ای به نام مشترکین وجود دارد. در زیر مجموعه این گزینه ،بر روی صورتحساب برق مشترکین فارس کلیک کرده و در صفحه بعدی حال باید شناسه قبض برق خود را که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض برق خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین صورتحساب برق خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.

شما همچنین می توانید قبض یک دوره خاص را هم مشاهده کنید.

پرداخت و مشاهده قبض آب استان فارس

نصب اپلیکیشن همراه بانک ملت

پورتال خدمات مردمی بر گرفته از سایت تجارت الکترونیک آواسینا

  • نویسنده : خانم مهندس موحدنیا
  • منبع خبر : پورتال خدمات مردمی