پرداخت اینترنتی قبض گاز استان همدان
پرداخت اینترنتی قبض گاز استان همدان
مشترکین گاز تهران و تمامی استان های کشور می‌توانند جهت پرداخت و استعلام قبض گاز به سایت شرکت ملی گاز http://billing.nigc.ir/ مراجعه کنند و با استفاده از شماره اشتراک می‌توانند آخرین قبض و جزئیات قبض گاز را مشاهده کرده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنند.

پرداخت اینترنتی قبض گاز استان همدان

پرداخت با شناسه قبض و شناسه پرداخت

مشترکین گاز با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانند اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کنند، سپس صورتحساب خود را پرداخت نمایند.

پرداخت با شماره اشتراک گاز 

روش دوم جهت مشاهده و استعلام قبض گاز، وارد کردن شماره اشتراک قبض گاز می‌باشد. معمولا شماره اشتراک قبض گاز ۱۲ رقمی است

اما در برخی استان ها ممکن است کمتر از ۱۲ رقم باشد که در این صورت مشترک باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است،از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود اضافه کند.

روش های پرداخت قبض گاز 

پرداخت گاز  با تلفن

روش دیگری که امکان پرداخت صورتحساب را برای شما فراهم می‌کند، شماره گیری ۲۰۰۰ می‌باشد. با ورود شناسه قبض و شناسه پرداخت، می‌توانید

از قبض گاز خود استعلام بگیرید و در صورت داشتن رمز دوم، قبض گاز خود را پرداخت نمایید. هم چنین می‌توانید از این طریق نسبت به پیگیری قبض گاز اقدام کنید.

مشترکین گاز تهران و تمامی استان های کشور می‌توانند جهت پرداخت و استعلام قبض گاز به سایت شرکت ملی گاز http://billing.nigc.ir/ مراجعه کنند

و با استفاده از شماره اشتراک می‌توانند آخرین قبض و جزئیات قبض گاز را مشاهده کرده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنند.

پورتال پرداخت قبض گاز همدان

پرداخت آنلاین قبض برق

پورتال خدمات مردمی بر گرفته از سایت تجارت الکترونیک آواسینا

  • نویسنده : خانم مهندس موحدنیا
  • منبع خبر : پورتال خدمات مردمی