ارز دیجیتالی terrausd
ارز دیجیتالی terrausd

تحلیل و بررسی ارز دیجیتالی terrausd ارز دیجیتال Terra که با نام usd شناخته می‌شود. یکی از دو توکن پلتفرم ترا است. که ساختار جالبی دارد. ارز دیجیتالی terrausd در صورت پیشرفت و مقبولیت استیبل کوین این پلتفرم .(استیبل کوین‌های خانواده ترا) ارزشمندتر خواهد شد. بلاک چین Terra، بستری برای برنامه‌های توسعه یافته. توسط شرکت ترافورم […]

تحلیل و بررسی ارز دیجیتالی terrausd

ارز دیجیتال Terra که با نام usd شناخته می‌شود. یکی از دو توکن پلتفرم ترا است. که ساختار جالبی دارد. ارز دیجیتالی terrausd در صورت پیشرفت و مقبولیت استیبل کوین این پلتفرم .(استیبل کوین‌های خانواده ترا) ارزشمندتر خواهد شد. بلاک چین Terra، بستری برای برنامه‌های توسعه یافته. توسط شرکت ترافورم یو اس دی(Terraform usd) است. پروتکل یو اس دی تاکنون همکاری‌های متعددی با پیش‌گامان حوزه ارز دیجیتال داشته. و هم‌چنین یک راه حل نو آورانه و غیر متمرکز. برای ایجاد استیبل کوین‌های چند وثیقه‌ای (multi-collateralized) ارائه کرده است. ترا کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به روز ارز دیجیتالی terrausd به سایت https://tejaratnews.com/ و وب سایت رسمی https://terra.money مراجعه کنید.

آینده ارز دیجیتال ترا (usd)

مدت‌زمان زیادی از ورود ارز دیجیتال ترا به بازار نمی‌گذرد. ترا پس از وقفه‌ای طولانی، روندی صعودی را در پیش گرفت. ترا در سال ۲۰۱۹ سرمایه‌گذاران خود را مأیوس کرد. زیرا نرخ بازگشت سرمایه یا همان ROI آن منفی شد. و مقدار ۸۰-% را نشان داد. ترا بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال در روزهای عرضه اولیه عملکرد مناسبی نداشت. و پس از گذشت اندکی قیمتش رو به کاهش گذاشت. دلیل احتمالی این روند نزولی را شاید بتوان به الگوریتم اجماع ترا نسبت داد.

ارزش این توکن با نسبتی مشخص در مقابل یک واحد پول فیات، مانند دلار آمریکا تعیین خواهد شد. (به یک واحد فیات وابسته است).

در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال TerraUSD ترا دلار، معادل $ ۵,۹۳۴,۵۲۷,۷۳۹ است. حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ ۱۵۴,۹۳۲,۹۴۰ بوده است. هم اکنون ارز دیجیتال TerraUSD ترا دلار با ارزشی معادل $ ۱٫۰۱دلار خرید و فروش و معامله می‌شود. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته ۰٫۰۵%، کاهش یافته است. بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت TerraUSD ترا دلار یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود. برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

موسس بلاک چین

بلاک چین ترا توسط یک شرکت کره‌ای به نام ترافورم لبز ایجاد شد که زیر مجموعه‌ای از گروه «ترا الاینس» (Terra Alliance) به شمار می‌آید. این گروه شامل ۱۵ شرکت تجارت الکترونیک فعال در آسیای شرقی است. شرکت Terraform Labs در سال ۲۰۱۸ توسط دنیل شین (Daniel Shin) و دو کوآن (Do Kwon) تاسیس شد و امروز تجربه گسترده‌ای در حوزه‌های اقتصاد و تجارت الکترونیک دارد. آقای شین فارغ التحصیل مدرسه اقتصاد وارتون (Wharton School of Economics) است. و تاکنون شرکت‌های موفقی مانند چای (Chai – اپلیکیشن پرداخت موبایل)، تی‌مان (TMON – پلتفرم تجارت الکترونیک) و فست ترک ایژا (Fast Track Asia – مرکز رشد استارت آپ) را تاسیس کرده است.

آقای دو کوآن یک دانشمند و فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد (Stanford University) بوده. که نامش به تازگی در لیست برترین کارآفرینان زیر ۳۰ ساله مجله فوربز قرار گرفته است. وی قبلا عضوی از تیم پردازش زبان‌های طبیعی (Natural Language Processing) شرکت مایکروسافت بود و یک شرکت ارتباطات همتا‌به‌همتا (P2P) به نام انیفای (Anyfi) هم تاسیس کرده است.

بیشتر بدانید:سامانه استعلام وضعیت قبوض بانک سپه

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی