ارز دیجیتالی pancakeswap-token
ارز دیجیتالی pancakeswap-token
در این مقاله قصد داریم به معرفی یک ارز دیجیتال خوشمزه بپردازیم.اگر از طریق ارز دیجیتالی pancakeswap-token پنکیک سواپ به سود برسید.شاید لذت آن با طعم خوش پنکیک برابری کند.

تحلیل وبررسی ارز دیجیتالی pancakeswap-token

در این مقاله قصد داریم به معرفی یک ارز دیجیتال خوشمزه بپردازیم.اگر از طریق ارز دیجیتالی pancakeswap-token پنکیک سواپ به سود برسید.شاید لذت آن با طعم خوش پنکیک برابری کند.اگر تمایل به آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال خوشمزه و توکن اختصاصی یعنی کیک را دارید،به سایت https://tejaratnews.com و وب سایت رسمی https://pancakeswap.finance/ مراجعه کنید.

ما همواره در صدد عرصه نوآوری های بلاک چین هستیم که این نوآوری ها معمولا جهت تسریع و سهولت معاملات رمز ارزها انجام می شوند.بنابراین یکی از پدیده های خلاقانه که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته آست.صرافی های غیر متمرکز(DEX)است.امروزه صرافی های غیر متمرکزی در دسترس کاربران هستند. که می توان جهت سرمایه گذاری بر روی رمز از آنها استفاده کرد.

ایجاد نقدینگی

اساسا تبادل توکن ها در استخرهای نقدینگی از طریق جفت ارزها انجام می گیرد.در واقع کاربران قادر هستند تا بدون واسطه، نوعی از توکن را با نوع دیگری از توکن ها تبادل کنند.ای ندر حالی اس تکه دیگر کاربران هم توکن های خود را در مجموعه نقدینگی سهام گذاری یا استیکینگ می کنند. نیز صاحب سهمی از پاداش های  حاصل از معاملات خواهند شد.

استیکینگ

صرافی پنکیک سواپ به کاربران خود این امکان را می دهد.تا توکن های خود را اصطلاحا در استخر های سیروب (Syrup Pools) سهام گذاری کنند.به عنوان مثال توکن cake را که همان توکن بومی پنکیک می توان. با استفاده از گزینه سهم خودکار نیز، حداقل یک مرتبه در ساعت، توکن های کیک خود را دوباره استیک کرد. وپاداش دریافتی خود را افزایش داد.

توضیح توکن کیک (CAKE)

توکن کیک(CAKE) توکن اختصاصی از ارز دیجیتالی pancakeswap-token پنکیک سواپ است.این ارز دیجیتال بر بستر شبکه بلاکچین اختصاصی بایسنس(BEP-20)قرار گرفته است.در حال حاضر به ازای هر بلاک جدید تعداد ۲۵ توکن کیک را به افراد پرداخت می کند.و با توجه به اینکه هر روز ۳۰ هزار بلاک جدید به شبکه اضافه می شود.هر روز تعداد۷٫۵۰۰٫۰۰۰ توکن کیک به شبکه اضافه خواهد شد.

در حال حاضر  توکن CAKE در جایگاه ۸۴ام در سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. حجم بازار این ارز دیجیتال در زمان نگارش مقاله چیزی حدود ۳۷۸ میلیون دلار است. در حال حاضر عرضه کل این توکن چیزی حدود ۱۷۴ میلیون دلار است و از این مقدار چیزی حدود ۱۱۱ میلیون توکن کیک در گردش هستند. تعداد عرضه نهایی این توکن در حال حاضر در دسترس نیست.

قیمت پنکیک سواپ

قیمت ارز دیجیتال پنکیک سواپ در زمان اولین عرضه رسمی آن در سال ۲۰۲۰ در حدود ۱٫۳ دلار بود.در طول سال ۲۰۲۰ قیمت ارز دیجیتال پنکیک سواپ با نواسات کمی مواجه بود.با آغاز سال ۲۰۲۱ قیمت توکن کیک (CAKE) وارد یک روند صعودی شد.و در طی چند هفته شاهد بازدهی بیش از ۵۰۰ درصدی قیمت PancakeSwap (پنکیک سواپ)بودیم.

دارایی‌ های متعدد

یکی از برترین مزایای کاربران پنکیک سواپ دسترسی به توکن‌های جدید این شبکه ارز دیجیتال است. درواقع این شبکه به کاربران این امکان را می‌دهد تا استیبل کوین صرافی بایننس (BUSD)، بیت کوین (BTC)، تتر (USDT) و اتر (ETH) را با استفاده از ویژگی‌های سپرده، از زنجیره ETH به زنجیره BSC منتقل کنند.

در حقیقت کاربران تقریباً به کلیه پروژه‌های برتر بازار رمز ارزها دسترسی پیدا می‌کنند. از طرفی کاربران می‌توانند گزینشی عالی از بین توکن‌های منحصربه‌فرد BEP-20 و دیگر پروژه‌های کمیاب و دشوار دیگر داشته باشند.

بیشتر بدانید:شبا بانک ایران زمین

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی