ارز دیجیتال WAVES
ارز دیجیتال WAVES
این ارز یک پروژه متن بار بر اساس بستر بلاک چین میباشد که در سال 2016 وارد بازار شده است.کاربران می توانند با استفاده از این پلت فرم به توسعه توکن های سفارشی بپردازند. این ارز هم اکنون در جایگاه 81 بازار قرار دارد و با قیمت حدود 21 دلار معامله میشود.

ارز دیجیتال WAVES

جهان در حال تغییر است و بخش بزرگی از بار این تغییرات بر دوش دنیای دیجیتال سنگینی می‌کند. در گیرودار این تغییرات است که واحدهای پولی نیز رنگ و بوی دنیای دیجیتال را بر خود گرفتند و انواع گوناگونی از ازرهای دیجیتال به جهان معرفی شدند.در این مقاله به معرفی  ارز دیجیتال WAVES میپردازیم.

این ارز یک پروژه متن بار بر اساس بستر بلاک چین میباشد که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شده است.کاربران می توانند با استفاده از این پلت فرم به توسعه توکن های سفارشی بپردازند. این ارز هم اکنون در جایگاه ۸۱ بازار قرار دارد و با قیمت حدود ۲۱ دلار معامله میشود.

برای درک بهتر و دیدن ارز های دیجیتال اتریوم ابتدا بهتر است وارد سایت https://tejaratnews.com/coins و سایت رسمی  https://waves.tech/ تا با ارزها آشنا شوید.و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال WAVES

ارز دیجیتال WAVES

ویوز چیست؟

پلتفرم ویوز به‌عنوان دومین پلتفرم بزرگ بعد از اتریوم شناخته می‌شود؛ چون موفقیت ویوز (Waves) در تامین سرمایه در مقایسه با اتریوم در رده‌ی دوم قرار دارد. طبق آنچه که از گزارشات مشخص شده، این ارز توانسته تا ۳۰۰ هزار کاربر فعال را به سمت خود جذب کند. این تعداد از کاربران از ۲۵ کشور متفاوت در سراسر جهان هستند. با توجه به این موضوع می‌توان دریافت که ویوز (Waves) به طور بین‌المللی شناخته می‌شود و محبوبیت دارد. آنچه که در ادامه خواهیم گفت، معرفی کاربردی این رمزارز است. اگر می‌خواهید ارز دیجیتال WAVES را به طور کامل بررسی کنید، همراه ما باشید.

 

اهداف ارز دیجیتال WAVES

مانند بسیاری از پروژه های نوپا در بازار ارزهای دیجیتال، مهمترین هدف پروتکل ویوز (Waves) رفع مشکل مقیاس پذیری است. از طرف دیگر توکن هایی که توسط کاربران توسعه میابند به وسیله درگاه های پرداخت کاملا امن می توانند به پول فیات و یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل شوند. علاوه بر این ویوز (Waves) دارای یک صرافی غیرمتمرکز است که افراد می توانند توکن های خود را در آن ترید کنند.

استخراج ارز دیجیتال ویوز (Waves)

با این وجود که شبکه ویوز (Waves) توسط ماینرها نگه داری می شود، با این حال روش استخراج آن با بیت کوین متفاوت است. برای استخراج این ارز کاربران می توانند به عنوان یک سرور میزبان عمل کرده و فول نود شبکه را راه اندازی کنند که این امر نیازی به دستگاه های سخت افزاری قوی ندارد. در پلت فرم ویوز، ماینرها و یا همان فول نودها تنها کارمزد تراکنش ها را به عنوان پاداش ازشبکه دریافت کرده و به منظور ساخت بلوک ها پاداشی دریافت نمی کنند.
برای این که یک کاربر بتواند به عنوان یک فول نود در شبکه ویوز (Waves) فعالیت کند باید حداقل ۱۰۰۰ واحد ارز Waves در اختیار داشته باشد تا بتواند بلوک بعدی را به زنجیره اضافه کند. این بدان معناست که هرچه که یک فول نود ارزهای ویوز بیشتری داشته باشد، احتمال استخراج بلوک بعدی توسط آن کاربر بیشتر است.

 

ارز دیجیتال ویوز چگونه کار می‌کند؟

ویوز اندکی با ساختار معماری سنتی که دیگر شرکت‌های بلاک چینی از آن استفاده می‌کنند، تفاوت دارد. برای جلوگیری از مشکلات مقیاس‌پذیری، پلتفرم از معماری دوگانه‌ای استفاده می‌کند که در آن فول‌ نودها و لایت نودها هر دو به حفظ و بقای شبکه کمک می‌کنند.
این با رویکردی که در بیت کوین تنها به فول‌ نودها توجه می‌شود، متفاوت است.

لایت نود‌های ویوز در واقع بلاک چین شبکه را دانلود نمی‌کنند. در واقع آن‌ها برای تایید تراکنش‌ها و ارتباط با شبکه، به فول‌ نود‌ها متکی هستند. ایده انجام کار از کلاینت سبک سوپرنت گرفته شده است.

برای تسهیل روند اعتمادسازی بین فول نودها و لایت نودها، ویوز از پلتفرم اسکورکس (Scorex) استفاده می‌کند. به جای دانلود کل تاریخچه تراکنش‌ها، لایت نود‌ها از وضعیت فعلی شبکه برای برقراری عملیات ساده‌شده تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کنند.

 

آینده ارز دیجیتال WAVES

روند صعود ارزش قیمت ارزهای فیات تا حدودی می‌تواند افزایش قیمت ارز دیجیتال ویوز را پیشبینی کند. به همین خاطر می‌توان گفت که این ارز در آینده‌ای نزدیک می‌تواند برآیند رشد صعودی را داشته باشد. البته پیش‌بینی وبسایت‌هایی نظیر DigitalCoinPrice و WalletInvestor را در پیش‌بینی وضعیت آینده ویوز نمی‌توان نادیده گرفت. این سایت‌ها نیز در طی اعلامیه‌های رسمی اعلام کرده‌اند که قیمت Waves می‌تواند افزایش پیدا کند.

بیشتر بدانید:ارز دیجیتال olympus

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

کلینیک قیطریه بسیار معتبر تهران در زمینه پوست و مو زیبایی

مجموعه تخصصی کلینیک بین المللی قیطریه

مجموعه تخصصی کلینیک بین المللی قیطریه

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=40028&preview=true