سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 40047
  • 24 نوامبر 2021 - 21:39
  • 365 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
ارز دیجیتال تتال فیول

ارز دیجیتال thetal-fuel

ارز دیجیتال thetal-fuel
ارز دیجیتال thetal-fuel

ارز دیجیتال thetal-fuel امروزه ارز های دیجیتال جایگاه مهمی در دنیا به دست اورده ان. بنابراین آگاهی داشتن در مورد این ارزها خیلی مهم است . در مورد ارز دیجیتال thetal-fuel میدانید؟ در این مقاله به معرفی این ارز میپردازیم.با ما همراه باشید. ارز دیجیتال تتال فیول چیست؟  شبکه تتا به نوبه خود یکی از […]

ارز دیجیتال thetal-fuel

امروزه ارز های دیجیتال جایگاه مهمی در دنیا به دست اورده ان. بنابراین آگاهی داشتن در مورد این ارزها خیلی مهم است . در مورد ارز دیجیتال thetal-fuel میدانید؟ در این مقاله به معرفی این ارز میپردازیم.با ما همراه باشید.

"<yoastmark

ارز دیجیتال تتال فیول چیست؟

شبکه thetal چگونه کار می‌کند؟

شبکه بلاک چینی Theta بر اساس یک پروتکل P2P ساخته شده که با استفاده یک سیستم لحظه‌ای پرداخت در ازای توزیع محتوا، امکان پاداش دادن به مشارکت کنندگان را فراهم می‌کند. در ضمن این شبکه به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بر اساس پروتکل بلاک چینی و متن‌باز آن، برنامه‌های غیر متمرکز توسعه دهند.

ارز دیجیتال thetal-fuel از یک مکانیزم اجماع اثبات سهم (PoS) استفاده می‌کند که به پروتکل بلاک چینی تندرمینت (Tendermint) شباهت دارد. این مکانیزم بر اساس قابلیت استیکینگ (Staking) توسعه داده شده و این یعنی مشارکت کنندگان برای دریافت حق تایید و پردازش بلاک‌های تراکنش، باید مقادیر بالایی از توکن THETA را خریداری و در شبکه قفل کنند. مشارکت کنندگان شبکه Theta به ۳ گروه تقسیم می‌شوند.

  1. نودهای تایید کننده اینترپرایز (Enterprise Validator Nodes)
  2. گره های گاردین (Guardian Nodes)
  3. نودهای اج (Edge Nodes)

کیف پول تتا

پس از انتشار شبکه اصلی تتا، این پروتکل کیف پول بومی خود را با هدف ذخیره‌سازی کوین‌ها و راهی برای اتصال به صرافی غیرمتمرکز تتا سواپ عرضه کرد. Theta Wallet در ۳ نسخه اندروید، وب و IOS برای دانلود موجود است.

آینده ارز دیجیتال thetal-fuel

یکی از مسائلی که می تواند در آینده ارزهای دیجیتال تاثیرگذار باشد، اهدافی می باشد که آن ارز دیجیتال و یا شبکه ارائه دهنده آن داراست. شبکه تتا که شبکه ارائه دهنده ارز دیجیتال تتال فیول می باشد، در دسته ی بلاکچین های آینده دار قرار دارد. این موضوع می توان بر رمز ارز تتافیول نیز تاثیر بگذارد و آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال رقم بزند.

شبکه تتافیول قصد دارد بسیاری از مشکل های موجود را حل نماید و امکان ردیابی ویدئوها را با استفاده از تکنولوژی بلاکچین فراهم می نماید.

بیشتر بدانید:ارز دیجیتال curve-dao-token

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/theta-fuel

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.