صرافی اوکی اکسچنج
صرافی اوکی اکسچنج
در این مقاله به معرفی یکی از صرافی های معتبر ایرانی میپردازیم و نحوه ثبت نام در این صرافی را شرح میدهیم.اگر علاقه مند به معامله با ارز های دیجیتال هستید با ما همراه باشید.

صرافی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج محصول شرکت آماتیس کار خود را با سه نفر از علاقمندان به برنامه نویسی وب آغاز کرد. حدود ۳ سال پیش با بالا رفتن تب و تاب خرید و فروش ارزهای دیجیتال و بیت کوین اقدام به ورود به این بازار پر فراز و نشیب کرده است.

صرافی اوکی اکسچنج معتبر ترین صرافی ارزهای دیجیتال کار خود را از ابتدای سال ۹۵ اغاز کرد. این شرکت با تمرکز بر روی مبادلات ارزهای دیجیتال نسبت به ارایه خدمات خرید بیت کوین، فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه ای و تحویل فوری باعث تحولی در بحث مبادلات ارز های دیجیتال شد.

 

صرافی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج

چرا باید به صرافی اوکی اکسچنج اعتماد کنیم؟

این صرافی با ۶ سال سابقه کاری موفق و افزایش کارکنان شرکت به بیش از ۱۰ متخصص در حوزه های برنامه نویسی، بهینه سازی و امنیت، با فراهم کردن بازاری برابر برای خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال، فضای مناسبی را برای تولید پلتفرم معاملاتی بدون واسطه با به روزترین امکانات فراهم کرده است. همچنین این صرافی دارای بستری امن، سریع و با کمترین میزان نرخ کارمزد است که در هر ساعتی از شبانه روز بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی می توانید به ثبت سفارش خریدوفروش رمز ارزها بپردازید.

 

مزایا

  • برخوردار بودن از یک پلتفرم معاملاتی سطح بالا
  • پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی آنلاین
  • برخوردار بودن از کارمزد پایین

معایب

  • در دسترس ساکنان چندین کشور از جمله ایالات متحده نیست.
  • ساختار کارمزد بسیار پیچیده و چند لایه

ثبت نام در صرافی اوکی اکسچنج

  1. ابتدا از طریق لینک  ok-ex.io وارد سایت صرافی اوکی اکسچنج شوید.
  2. سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  3. بعد از ورود به صفحه ثبت نام، به دقت اطلاعات خواسته شده که شامل: ایمیل معتبر، رمز عبور است را وارد کنید.توجه داشته باشید برای حفظ امنیت حساب خود یک رمز قوی که دارای تعداد کارکترهای طولانی باشد را انتخاب نمایید.(پسورد ایمن شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، نماد و عدد می باشد.)
  4. بعد از وارد کردن اطلاعات و مطالعه قوانین سایت اوکی اکسچنج، بر روی گزینه من ربات نیستم کلیک کنید تا صفحه تائید و حساب کاربری شما ایجاد گردد.
  5. با ورود اطلاعات از سمت سامانه به ایمیل ثبت شده توسط شما، یک کد تائید ۶ رقمی ارسال می گردد؛ شما می بایست با ورود به ایمیل خود و وارد کردن کد ارسال شده مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.
  6. با تائید ایمیل به صفحه ای منتقل می شوید، که در آن امکان انتخاب یکی از سامانه های اوکی اکسچنج( تریدر/معمولی) وجود دارد. در این صفحه اطلاعات و مشخصات مربوط به هر سامانه مشخص شده است، شما می توانید با مطالعه کامل این اطلاعات به یکی از آن ها وارد شوید.

احراز هویت

  1. ابتدا لازم است برای شروع مراحل احراز هویت، وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. با کلیک بر روی گزنه حساب کاربری، مشاهده خواهید کرد که وضعیت پروفایل شما به صورت”حساب کاربری تائید نشده” می باشد، بنابراین در این صورت می بایست، بر روی بخش مشخص شده در عکس کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات هدایت شوید.
  3. در صفحه پیش رو شخص متقاضی باید اطلاعات هویتی خود را وارد نماید. با ورود و تائید اطلاعات کد تائید به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد.کد تایید را در قسمت مربوطه وارد کنید. با تائید موارد فوق و امضای الکترونیکی صفحه این مرحله از احراز هویت نیز به پایان می رسد.
  4. در مرحله نهایی فرد باید عکس سلفی خود را در حالی که اصل کارت شناسایی (کارت ملی-شناسنامه یا گواهینامه) در دست دارد در سایت آپلود کند.

به این ترتیب ثبت نام شما انجام میشود و میتوانید در این صرافی معامله کنید.

 

بیشتر بدانید: صرافی اکسیر

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شهر آرا

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شهر آراد

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شهر آراد

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://ok-ex.io/