صرافی بیت پین
صرافی بیت پین
صرافی های زیادی در حوزه دیجیتال فعالیت میکنند که یکی از آنها  صرافی بیت پین است.که در این مقاله به معرفی آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

صرافی بیت پین

صرافی های زیادی در حوزه دیجیتال فعالیت میکنند که یکی از آنها  صرافی بیت پین است.که در این مقاله به معرفی آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

صرافی بیت‌ پین متشکل از شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی به همراه تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی  است.

با توجه به اینکه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک دارایی امن و مهم جهت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. و از سوی دیگر امنیت و سادگی این معاملات در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

این تیم قصد دارد یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای با در نظر گرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای سرمایه‌گذاران، بازرگانان و فعالین کسب‌وکار جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از ارزهای دیجیتال ایجاد کند. ارزهای دیجیتال، بیت‌پین این قدرت را به شما می‌دهد تا به راحتی و به صورت کامل به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید.

پلتفرم بیت‌پین به شما اجازه می‌دهد تا سبد سرمایه‌گذاری رمز ارزی خود را ساخته و رمز ارز مورد نیاز کار خود را تامین کنید.

برای آشنایی بیشتر با این صرافی به لینک https://www.zoomarz.com/bitpin-exchange#__Bitpin-2 مراجعه کنید.

 

 

ویژگیهای بیت پین

  • پشتیبانی از تعداد زیادی ارزهای دیجیتال (بیش از ۸۰ ارز دیجیتال)
  • امنیت بالا برای خرید و فروش، مراقبت و نگهداری ارزهای دیجیتال
  • مشاهده لحظه‌ای قیمت های ارزهای دیجیتال
  • سفارش گذاری با حد ضرر و سود و OCO برای مدیریت ریسک و کسب سود بیشتر
  • امکان ثبت سفارش فوری
  • رابط کاربری ساده و روان برای استفاده همه‌ی کاربران
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و مناسب
  • پشتیبانی از نسخه وب، اندروید و IOS

 

 

 

مراحل ثبت نام در bitpin

برای ثبت نام در صرافی بیت پین ابتدا وارد لینک  ثبت نام بیت پین شوید  وسپس:

  1. در فیلد اول ایمیل خود را وارد کنید، تیک تایید قوانین و شرایط را بزنید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید. در این مرحله کد تایید به ایمیل شما ارسال می‌شود. آن را وارد کنید و وارد مرحله شوید..
  2. در صفحه جدید نام و نام خانوادگی (به طور دقیق و درست وارد کنید) و رمز عبور خود را وارد کنید.
  3. در مرحله احراز هویت  روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک کنید.(۱) در صفحه باز شده روی دکمه شروع احراز هویت کلیک کنید تا وارد بخش احراز هویت صرافی بیت پین شوید.(۲) در بخش احراز هویت اولین مرحله برای احراز هویت در صرافی بیت پین تایید شماره همراه (موبایل) است. برای این کار ایمیل خود را وارد کنید و روی ارسال کد کلیک کنید، کد تایید دریافت و در کادر نوشته می‌شود.

    در مرحله دوم میبایست اطلاعات هویتی خود را وارد کنید که این بخش برای احراز هویت اتباع ایرانی، اتباع خارجی و شرکتی در نظر گرفته شده است. به طور پیش فرض برای اتباع ایرانی شما می بایست اطلاعات هویتی خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد را به همراه تصویر کارت ملی باید وارد کنید. دقت کنید که تصویر کارت ملی کاملا خوانا و باکیفیت و با  فرمت ‌JPEG ارسال شود.

    تا اینجای کار با طی کردن این مراحل می‌توانید سطح کاربری خود را به سطح ۲ ارتقا دهید. برای احراز هویت سطح ۳ باید روی دکمه تکمیل پروفایل و ارتقاء به سطح ۳ کلیک کنید. برای ارتقاء به سطح ۳ باید تعهدنامه همراه با عکس سلفی خود را آپلود کنید.

به این صورت ثبت نام شما انجام میشود.

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://bitpin.ir/