صرافی دیجیتال بیت ۲۴
صرافی دیجیتال بیت ۲۴
در این مقاله به معرفی صرافی بیت 24 می پردازیم.و نحوه ثبت نام در این صرافی را بازگو میکنیم.با ما همراه باشید.

صرافی دیجیتال بیت ۲۴

یکی از صرافی های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال می‌توان به صرافی دیجیتال بیت ۲۴ اشاره کرد.

بیت ۲۴، سایت برای معامله ارزهای دیجیتال شامل: بیت‌کوین ؛ اتریوم ؛ ریپل ؛ لایت‌کوین ؛ بیت‌کوین کش ؛ تتر و … با پول رایج ایران (ریال) است.

در این مقاله به معرفی صرافی آبان تتر می پردازیم.و نحوه ثبت نام در این صرافی را بازگو میکنیم.با ما همراه باشید.

 

لینک ثبت نام و ورود به صرافی آبان تتر: ورود به صرافی بیت ۲۴

صرافی بیت 24

صرافی بیت ۲۴

بیت ۲۴ چیست؟

اگر از بیت ۲۴ خرید کنید، قیمت نهایی که در زمان درخواست خرید مشاهده می‌کنید همراه با در نظر گرفتن کارمزدهای شبکه بلاکچین حساب شده و این سایت، کارمزد اضافه تری برای خدمات خود نمی گیرد. حداکثر مبلغ خرید در سایت تعیین نشده و کاربر می‌تواند هر مقدار که بخواهد خرید کند. با این حال، حداکثر مبلغ خرید برای هر بار، ۵۰ میلیون تومان است و اگر بخواهید بیشتر خریداری کنید، باید این کار را در دفعات بیشتر صورت دهید. حداقل خرید و فروش در بیت ۲۴ هم معادل پانصد هزار تومان است. آن ها برای مبالغ بالاتر از ۱۰ میلیون تومان، خرید و فروش حضوری هم دارند. بیت ۲۴ در حال حاضر، کیف پولی برای نگه داری ارزهای دیجیتال ارائه نمی دهد، اما کیف پول کوینومی از نظر آن ها، یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ دارای دیجیتال شما است.

 

آموزش ثبت نام در صرافی بیت ۲۴

برای ثبت نام در این صرافی مراحل زیر را طی کنید:

۱٫پس از وارد شدن به سایت بیت ۲۴، بر روی گزینه ثبت نام که در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد، همانند تصویر زیر کلیک کنید.

۲٫در این قسمت صفحه ای همانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد. در این صفحه شما باید در ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید. اگر کد دعوت دارید، آن را در فیلد کد معرف وارد نمایید. وارد نمودن کد معرف اختیاری می باشد.

پس از وارد کردن شماره همراه خود، در انتها بر روی گزینه سبز رنگ ” دریافت کد تایید ” کلیک نمایید.

۳٫در این مرحله شما باید کد ارسال شده به شماره همراه خود را در فیلد کد تایید وارد نمایید و در انتها گزینه ” ورود ” را انتخاب کنید.

۴٫پس از انجام مراحل بالا، شما باید اطلاعات شخصی خود را برای تکمیل ثبت نام وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، ایمیل، نحوه آشنایی با پلتفرم بیت ۲۴ و رمز عبور می باشد.

.توجه نمایید که نام و نام خانوادگی خود را کامل و با زبان فارسی وارد کنید. پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

در انتها ثبت نام شما با موفقیت انجام خواهد شد. اکنون شما می توانید در پلتفرم بیت ۲۴ احراز هویت نموده و به خرید و فروش بپردازید.

 

 

بیشتر بدانید: صرافی آبان تتر

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://bit24.cash/