صرافی نوبیتکس
صرافی نوبیتکس
در این مقاله به معرفی بررسی یک صرافی خوب و معتبر به نام صرافی نوبیتکس میپردازیم . و نحوه ثبت نام در این صرافی را آموزش میدهیم.پس با ما همراه باشید.

صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس (Nobitex) یکی از صرافی های مشهور و معتبر ایرانی است و اکثر کاربران از تجربه کاربری در این صرافی رضایت داشته‌اند. حتما میدانید که ریسک کار کردن با صرافی های ایرانی خیلی کم تر از صرافی های خارجی است.

بنابراین ما نوبیتکس را به شما معرفی و پیشنهاد میدهیم.

صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس چیست؟

صرافی nobitex را می‌توان به عنوان اولین صرافی ایرانی بازار ارزهای دیجیتال به شمار آورد که با استفاده از ریال ایرانی در آن می‌توان به خرید و فروش رمزارزها پرداخت. آغاز به کار این صرافی در زمستان سال ۱۳۹۶ رقم خورده است و در مدت کوتاهی که از آغاز به کار صرافی نوبیتکس سپری شده است، پیشرفت‌های مناسبی را تجربه کرده است. صرافی نوبیتکس با برخورداری از تعداد بیش از ۶۰۰ هزار کاربر به عنوان یکی از مهم‌ترین صرافی‌های ایرانی بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. تعداد معاملات این صرافی در زمان نگارش این مقاله (مرداد ماه ۱۴۰۰) از ۵٫۵ میلیون تراکنش فراتر رفته است و حجم معاملات صورت گرفته در این صرافی به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

جهت شروع معامله در صرافی نوبیتکس لازم است از طریق حساب بانکی مقداری ارز (ریال) به حساب کاربری صرافی خود واریز کنید .همچنین می‌توانید پس از فروش رمز ارز خود، از طریق گزینه برداشت در سایت، مبلغ ریالی را از حساب صرافی به حساب بانکی خود انتقال دهید.توجه داشته باشید که با توجه به مراحل احراز هویت انجام شده توسط کاربر، سقف واریز و برداشت متفاوت خواهد بود.

چرا نوبیتکس را اتخاب کنیم ؟

  1. ساده و کاربردی
  2. خرید و فروش امن
  3. پیشرو و سریع

آموزش ثبت نام 

ابتدا روی لینک آموزش ثبت نام صرافی نوبیتکس کیلیک کرده و طبق دستور زیر ثبت نام کنید:

در ادامه وارد یک صفحه جدید می‌شوید که یک کادر ثبت‌نام در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این کادر ابتدا باید نشانی ایمیل خود را وارد کرده و در ادامه باید یک رمز عبور برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این رمز عبور باید حداقل شامل یک حرف و یک عدد باشد. سپس قوانین و شروط کار کردن با صرافی نوبیتکس را مطالعه کنید و در صورت موافقت با این شرایط تیک گزینه کنار آن را نیز فعال کنید.

در صورتی که از کد ۶۰۹۹۲۸ برای ثبت نام استفاده نمایید برای تمام معاملاتی که در نوبیتکس انجام می دهید تخفیف کارمزد ثبت میشود.

سپس با کلیک روی گزینه ثبت نام از این مرحله عبور می‌کنید. یک لینک برای اعتبار سنجی ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با مراجعه به ایمیل خود و کلیک کردن روی آن لینک، ایمیل شما برای صرافی تأیید می‌شود. به این ترتیب کار ثبت نام در صرافی نوبیتکس به پایان می‌رسد و می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

احراز هویت 

در مرحله  اول پس از وارد کردن شماره همراه  یک کد تأیید به تلفن همراه شما پیامک می‌شود.و با وارد کردن آن در کادر مورد نظر شماره موبایل شما در صرافی نوبیتکس تأیید می‌شود.

در مرحله دوم باید اطلاعات هویتی خود در سامانه ثبت کنید. سه گزینه در این راستا پیش روی شما قرار دارد؛ اتباع ایرانی، اتباع خارجی و حساب شرکتی. در این جا فرض ما بر این است که شما به عنوان یک تبعه ایرانی قصد ثبت نام در این صرافی را دارید. برای این منظور باید اطلاعاتی از جمله نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، کد ملی، تصویر اسکن شده کارت ملی و … را در سامانه آپلود کنید.

در مرحله بعد نام بانک، شماره شبا و شماره کارت بانکی خود را وارد کنید.سپس شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید. بلافاصله از طریق یک تلفن گویا با شماره وارد شده تماس گرفته می‌شود و یک کد تأیید قرائت می‌شود. با وارد کردن این کد تأیید در سامانه، شماره تلفن ثابت شما نیز مورد تأیید قرار می‌گیرد. پس از آن باید آدرس محل سکونت و همچنین کد پستی آن را نیز در کادر مورد نظر وارد کنید.

در مرحله آخر احراز هویت باید یک تصویر هویتی را در سامانه بارگذاری کنید. در این عکس باید چهره شما به طور کاملاً واضح مشخص باشد در حالی که کد ملی، کارت بانکی و فرم تعهدنامه را در دست گرفته‌اید.

به این ترتیب ثبت نام شما در نوبیتکس انجام میشود.

 

 

بیشتر بدانید: صرافی تبدیل

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

کلینیک بین المللی تخصصی و فوق تخصصی گرگان با بهره گیری از پیشرفته ترین و خاص ترین تجهیزات و دستگاه های روز کشور آمریکا

کلینیک زیبایی گرگان

کلینیک زیبایی گرگان

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://nobitex.ir/