بیمه ایران معین
بیمه ایران معین
شرکت ایران معین در سال 1382 در منطقه آزاد کیش به ثبت رسیده است.این شرکت فعالیت خود را از تاریخ 1383/11/15 آغاز نموده است.طبق آمار ارائه شده منتهی به سال 94 بیمه ایران معین در رتبه 1 توانگری مالی قرار دارد.شرکت بیمه ایران معین همان شرکت بیمه ایران تنها شرکت بیمه دواتی در بیمه های بازرگانی میباشد با این تفاوت که فقط در مناطق آزاد تجاری فعالیت دارد.

بیمه ایران معین

شرکت ایران معین در سال ۱۳۸۲ در منطقه آزاد کیش به ثبت رسیده است.این شرکت فعالیت خود را از تاریخ ۱۳۸۳/۱۱/۱۵ آغاز نموده است.طبق آمار ارائه شده منتهی به سال ۹۴ بیمه ایران معین در رتبه ۱ توانگری مالی قرار دارد.شرکت بیمه ایران معین همان شرکت بیمه ایران تنها شرکت بیمه دواتی در بیمه های بازرگانی میباشد و فقط در مناطق آزاد تجاری فعالیت دارد.

برای آشنایی بیشتر به وبسایت رسمی https://www.bimc.ir/  مراجعه کنید.

بیمه ایران معین

بیمه ایران معین

ویژگی های بیمه ایران‌معین

  • راهبر بازار بیمه مناطق آزاد کشور
  • معافیت از مالیات بر ارزش افزوده در مناطق ویژه اقتصادی
  • جزء ۱۰ شرکت نخست صنعت بیمه از حیث میزان سرمایه
  • جزء ۴ شرکت نخست بیمه‌ای دارای بالاترین رتبه توانگری مالی
  • پرداخت بیشترین خسارت در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور
  • ارائه خدمات در بیش از ۲۰۰ شعبه بیمه ایران و بیمه ایران‌معین در سراسر کشور

 

خدمات ایران معین

 

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارکنان

این بیمه‌نامه، مسئولیت مدنی بیمه‌گذار را در مقابل کارکنان خود تحت پوشش قرار می‌دهد. بدین معنی که چنانچه در جریان انجام فعالیت شغلی در محل کار و در اثر حادثه خسارت بدنی به کارکنان شاغل بیمه‌گذار وارد‌ آید و مسئولیت بیمه‌گذار در این ارتباط برای بیمه‌گر محرز گردد، خسارت وارده جبران خواهد شد. منظور از جبران خسارت بدنی، پرداخت هزینه‌های پزشکی و غرامت نقص عضو و فوت کارکنان می‌باشد.

 

 بیمه‌نامه‌ مسئولیت‌‌ مدنی‌ کارفرما‌ در قبال‌ کارکنان‌ ساختمانی

در این بخش ممکن است کارفرما یا بیمه‌گذار یکی از انواع عملیات ساختمانی شامل تخریب، گودبرداری، فونداسیون، نصب اسکلت فلزی، سفت کاری، نازک کاری، نماکاری، تخریب و احداث بنا، ساخت و … را به بیمه‌گر معرفی کند.

 بیمه‌نامه‌ مسئولیت‌ مدنی کارفرما‌ درقبال‌ کارکنان‌ پروژه‌های عمرانی‌‌‌‌‌‌‌‌

‌پروژه‌هایی که درسطح کشور در رابطه با سازندگی و آبادانی ایجادشده و منفعت آن به عموم جامعه بر می‌گردد، پروژه عمرانی محسوب می‌شوند. مانند ساخت و احداث پل برروی یک جاده، ساخت فرودگاه، ایجادمترو، شبکه راه‌آهن و غیره. ‌

 

بیمه‌نامه‌ مسئولیت‌ مدنی کار فرما درقبال‌ کارکنان صنعتی، تولیدی و خدماتی‌‌

این بیمه‌نامه فعالیت‌‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی، تجاری و بازرگانی مانند کارگاه جوشکاری و نجاری، کارخانجات نساجی، صنایع آهن، محصولات لاستیکی، پلاستیکی و غیره را پوشش می‌دهد.

بیمه‌نامه‌ مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارکنان و اشخاص ثالث شناورهای صیادی‌‌‌

‌‌‌‌به موجب این بیمه‌نامه افرادی که نام آنها در مجوز صید شناور صیادی نوشته شده و با شناور عازم صید می‌شوند و همچنین اشخاص ثالث (کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی به‌جز کارکنان و مسئول حادثه شناور صیادی) تحت پوشش قرار می‌گیرند.

بیشتر بدانید:بیمه پاسارگاد

پورتال خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

     

     

    • نویسنده : مهتاب تاجمیری
    • منبع خبر : https://www.bimc.ir/