صرافی اکسمو EXMO
صرافی اکسمو EXMO
صرافی اکسمو EXMO  یک صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی است که بیش از یک میلیون کاربر دارد و ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی میکند. اکسمو که در سال ۲۰۱۳ پایه‌گذاری شد. و مستقر در لندن، کیف، بارسلونا، مسکو و اکنون استانبول است. این صرافی معمولا به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تجاری کریپتو در اروپای شرقی شناخته می‌شود.

صرافی اکسمو EXMO

صرافی اکسمو EXMO  یک صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی است که بیش از یک میلیون کاربر دارد و ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی میکند. اکسمو که در سال ۲۰۱۳ پایه‌گذاری شد. و مستقر در لندن، کیف، بارسلونا، مسکو و اکنون استانبول است. این صرافی معمولا به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تجاری کریپتو در اروپای شرقی شناخته می‌شود. این اکسچنج ادعا دارد در مجموع ۱.۶ میلیون کاربر و ۵۰،۰۰۰ تریدر فعال روزانه دارد. حجم معاملات آن به ۳۰ میلیون دلار روزانه میرسد. و در حال حاضر دارای رتبه ۶۵ می باشد.

اکسمو یکی از صرافی‌هاییست که از تعداد زیادی کوین و توکن پشتیبانی می‌کند. این صرافی به دلیل پشتیبانی از بیشتر توکن و کوین‌ها و همینطور امنیت بالا در مدت زمان کم مشهور و محبوب شد. این صرافی برای کاربران ایرانی مناسب است و افراد می‌‌توانند بدون مشکل از این صرافی استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با این صرافی به وبسایت رسمی https://exmo.com/en مراجعه کنید.

صرافی اکسمو EXMO

صرافی اکسمو EXMO

کارمزدهای تراکنش

صرافی اکسمو کارمزد های متفاوتی را از سفارش بردار ها و سفارش گذار ها دریافت نمی کند. مدل کارمزد آن ها در عوض چیزی است که “مدل کارمزد ثابت” نامیده می شود. برای سرمایه گذارانی که ترجیح می دهند معاملات خود را از دفترچه سفارشات دریافت کنند به طور مستقیم برداشت کنند، این روش ممکن است یک مدل کارمزد معاملاتی جذاب به نظر برسد.

Exmo کارمزد معاملاتی ثابت ۰٫۳۰ درصدی ای را ارائه می دهد. ۰٫۳۰ مقدار کمی بالاتر از میانگین این صنعت جهانی است، که در گذشته معمولا ۰٫۲۵ درصد بوده است، اما اکنون حتی به سمت نرخ های پایین تر حرکت می کند و در حال رسیدن به ۰٫۱۰–۰٫۱۵ است. اگر حجم معاملات شما در دوره ای ۳۰ روزه از آستانه خاصی فراتر رود، کارمزد معاملات شما کمتر می شود. اما، نقطه شروع همیشه ۰٫۳۰ است.Exmo همچنین سرویس بازپرداختی هم طراحی کرده. این سرویس کاهش کارمزدی صرف نظر از حجم معاملات پیشنهاد می دهد.

 

حساب کاربری صرافی اکسمو EXMO

هر کاربر می تواند برای خود یک حساب کاربری در صرافی اکسمو  ایجاد کند و بلافاصله بعد از ایجاد حساب، مبادله را در این صرافی آغاز کند کاربر می تواند نوع پرداخت و نوع ارز دیجیتالی که موجودی حساب وی را تشکیل می دهد، را انتخاب کند. هزینه ها و کارمزد پرداخت ها بسته به متد پرداخت و نوع ارز دیجیتال متفاوت است.

این نکته را هم بدانید که اگر نیاز باشد که پسورد خود را تغییر دهید یا بازیابی کنید، اکسمو EXMO به راحتی امکان این کار را برای شما فراهم کرده است.

سرمایه گذاری در صرافی اکسمو

در هر صورت باید توجه داشته باشید که معامله در هر صرافی خارجی برای یک کاربر ایرانی، با ریسک همراه است. البته اگر شما یک تریدر حرفه‌ای باشید، بالاخره راهی برای انجام فعالیت رمزاری خود پیدا خواهید کرد. اما اگر هنوز مبتدی هستید و تجربه چندانی ندارید، بهتر است فعالیت خود را با صرافی‌های غیرمتمرکز و صرافی‌های ایرانی آغاز کنید.

 

بیشتر بخوانید:صرافی وزیر اکس WazirX

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41529&preview=true