صرافی لونو Luno
صرافی لونو Luno
صرافی لونو Luno یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های بیت کوین در صنعت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که فعالیتش را در سال 2013 شروع کرد. این صرافی با ارائه یک مسیر سریع و ایمن به ارزهای رمزپایه مانند BTC ، ETH ، XRP ، USDC و غیره بدون محدودیت های جغرافیایی به دنبال تغییر این روایت است.

صرافی لونو Luno

صرافی لونو Luno یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های بیت کوین در صنعت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که فعالیتش را در سال ۲۰۱۳ شروع کرد. این صرافی با ارائه یک مسیر سریع و ایمن به ارزهای رمزپایه مانند BTC ، ETH ، XRP ، USDC و غیره بدون محدودیت های جغرافیایی به دنبال تغییر این روایت است. لونو از دامنه بین المللی گسترده ای برخوردار است که از انگلستان ، آفریقای جنوبی ، آفریقای غربی ، آسیا تا استرالیا گسترش می یابد.صرافی لونو  توانسته شهرت خوبی در بین کاربران ارز دیجیتال به دست آورد. البته با توجه به آمارهای وبسایت CoinMarketCap، حجم بازار این صرافی هنوز در مقایسه با صرافی‌های برتر این صنعت، بسیار کوچک است.صرافی Luno فقط جفت‌ارزهای بیت کوین را می‌پذیرد. اما به تازگی اتریوم را هم به لیست رمز ارز های خود اضافه نموده است.

برای آشنایی بیشتر با این صرافی به وبسایت رسمی https://www.luno.com/ مراجعه کنید.

صرافی لونو Luno

صرافی لونو Luno

خدمات Luno

Luno چندین سرویس برای کاربران خود از جمله بستر معاملاتی ارز رمزنگاری شده، خدمات کارگزاری، کیف پول بیت کوین و API برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

حساب کاربری شما از طریق یک داشبورد ساده کنترل می شود که به شما امکان دسترسی به بخشهای مختلف مانند خدمات خرید / فروش فوری، گزارش حساب، تنظیمات و غیره را می دهد.

 

سوالات متداول

آیا Luno کیف پول بیت کوین است؟

نه. Luno ، صرافی بیت کوین است که خدمات کیف پول حضوری را تأمین می کند (یعنی شما کلید خصوصی ندارید).

آیا Luno امن است؟

لونو به طور کلی یک صرافی امن به حساب می آید. تا امروز صرافی هیچگاه دچار هک بزرگی نشده است. علاوه بر این Luno دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد از حساب خود محافظت کنید:

۲fa – افزودن احراز هویت دو فاکتوری (۲fa) به حساب شما یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند. هر بار که وارد سیستم می شوید از شما خواسته می شود کد دیگری را که به یک برنامه ۲fa در تلفن همراه شما ارسال می شود، وارد کنید.

غیرفعال کردن “ارسال” – Luno به کاربران امکان می دهد گزینه “ارسال” را از حساب خود غیرفعال کنند. به این ترتیب اگر حساب شما هک شود ، هیچ وجهی از آن نمی تواند ارسال شود. پس از فعال کردن گزینه “ارسال” ، ۲۴ ساعت طول می کشد تا ارسال در دسترس باشد.

 

آینده صرافی لونو Luno

صرافی لونو راه آسان و مطمئن برای خرید، ذخیره، کاوش و به دست آوردن ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، ریپل (XRP)، اتریوم (ETH) و کوین USD (USDC) برای اکن.ن در آینده است.

بیشتر بخوانید:صرافی آپ بیت Upbit

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41536&preview=true