صرافی اوکی کوین OKCoin
صرافی اوکی کوین OKCoin
صرافی اوکی کوین OKCoin یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملاتی فیات به کریپتو در جهان است. OKCoin که در سال 2013 تأسیس شد. ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای مبتدیان رمزارز و معامله‌گران با حجم بالا ارائه می‌دهد.

صرافی اوکی کوین OKCoin

صرافی اوکی کوین OKCoin یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملاتی فیات به کریپتو در جهان است. OKCoin که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای مبتدیان رمزارز و معامله‌گران با حجم بالا ارائه می‌دهد. و به کاربران در ۱۸۴ کشور در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا دلار آمریکا و یورو را با بیت‌کوین، تتر، USDK، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، Decred، EOS مبادله کنند. Litecoin، XRP، Cardano، ۰x، Stellar، Zcash، TRX و سایر دارایی های دیجیتال. OKCoin به عنوان یک تجارت خدمات پولی (MSB) با شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) و یک مبادله قانون دارایی مالی مجازی (VFAA) با مجوز موقتی که توسط سازمان خدمات مالی مالتا مجاز است، ماموریتی برای دسترسی به دارایی های دیجیتالی دارد. به جهان در حالی که با بالاترین استانداردهای نظارتی مطابقت دارد.

برای اطلاعات بیشتر به www.okcoin.com مراجعه کنید.

صرافی اوکی کوین OKCoin

صرافی اوکی کوین OKCoin

کشور های پشتیبانی شده در صرافی ارز دیجیتال OKCoin

Okcoin در سراسر جهان استفاده می شود و در ۱۹۲ کشور مانند ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، سنگاپور و انگلستان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پلت فرم معاملاتی برتر خود پشتیبانی می شود.

اما این صرافی به ساکنان کوبا ، ایران ، کره شمالی ، کریمه ، سودان ، سوریه ، مالزی ، بنگلادش ، بولیوی ، اکوادور و قرقیزستان خدمات ارائه نمی دهد.

نحوه ثبت نام در صرافی اوکی‌کوین

ثبت نام در این صرافی با استفاده از ایمیل امکان پذیر است.بعد از ثبت‌نام در صرافی اوکی‌کوین می‌توانید با معرفی دوستان خود از ۳۰ درصد پورسانت حاصل از کارمزد معاملات دوستان خود بهره‌مند شوید.اما فعالیت در این صرافی به کاربران ایرانی توصیه نمی‌گردد.

 

نتیجه گیری

برای به پایان رساندن بررسی ما در مورد Okcoin ، به طور کلی این صرافی برای مبتدیانی که از یک پلتفرم مقرر و قابل اعتماد برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده می کنند ، مناسب است.

استفاده از این صرافی ساده هست و پروژه های عمده ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد که می توانید با طیف گسترده ای از روش های پرداخت خریداری کرده و با هزینه معاملات کم به ارز فیات تبدیل کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی ProBit Exchange پروبیت اکسپنج

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41630&preview=true