صرافی بیت بانک Bitbank
صرافی بیت بانک Bitbank

صرافی بیت بانک Bitbank صرافی بیت بانک Bitbank یک صرافی هوشمندانه طراحی شده بیت کوین و دارایی های رمزنگاری شده است. که بسیار ساده، آسان، ایمن و بسیار کاربردی است. تجارت در چندین پلت فرم وب و تلفن هوشمند پشتیبانی می شود. داده ها و نمودارهای تجاری به روز می شوند. و بیش از ۶۰ […]

صرافی بیت بانک Bitbank

صرافی بیت بانک Bitbank یک صرافی هوشمندانه طراحی شده بیت کوین و دارایی های رمزنگاری شده است. که بسیار ساده، آسان، ایمن و بسیار کاربردی است. تجارت در چندین پلت فرم وب و تلفن هوشمند پشتیبانی می شود. داده ها و نمودارهای تجاری به روز می شوند. و بیش از ۶۰ نوع ابزار تحلیل تکنیکال را برای تجزیه و تحلیل قیمت بازار در مقیاس کامل ارائه می دهند.

شما می توانید در این صرافی با گوشی هوشمند خود معامله کنید، اگرچه برخی از عملکردها وجود دارد که می توانید منحصراً توسط رایانه شخصی از آنها استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر به https://bitbank.cc/en/ مراجعه کنید.

صرافی بیت بانک Bitbank

صرافی بیت بانک Bitbank

بیت بانک

شعار بیت‌بانک “آسان برای فروش زمانی که می‌خواهید بفروشید، خرید آسان زمانی که می‌خواهید بخرید.” است. این صرافی دارای یک محیط امن برای تجارت است. که در آن معامله گران رمزارز می توانند به سرعت خرید و فروش کنند، حتی اگر قیمت آن بسیار نوسان باشد.

صرافی آنلاین Bitbank با حجم معاملات $۲۷,۷۷۹,۱۵۱٫۷۵ (۸۴۳٫۷۱ BTC) در ۲۴ ساعت اخیر که از ۰ رمزارز پشتیبانی می کند که از این مقدار ۰، دارای جفت ارز برای خرید و فروش می باشند. با توجه به تجزیه و تحلیل سایت الکسا، این وب سایت دارای رتبه جهانی ۴۵۰۶ جهانی است و محبوب ترین کشوری که آن را دنبال می کند Japan می باشد.

ثبت نام و معامله در صرافی بیت بانک Bitbank

شما میتوانید تنها با یک ایمیل در این صرافی ثبت نام کنید.

س از پر کردن اطلاعات اولیه، KYC خود را آپلود کنید.به این ترتیب احراز هویت میشوید.

 پس از فعال سازی حساب خود طبق دستورالعمل ها، می توانید بلافاصله معامله را شروع کنید.

بیشتر بخوانید:صرافی بیت ویوو Bitvavo

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/2021/12/14/---bitbank/