صرافی کوین فلور COINFLOOR
صرافی کوین فلور COINFLOOR
صرافی کوین فلور COINFLOOR با حجم معاملات $6,043,383.75 (183.55 BTC) در 24 ساعت اخیر که از 0 رمزارز پشتیبانی می کند. که از این مقدار 0، دارای جفت ارز برای خرید و فروش می باشند. با توجه به تجزیه و تحلیل سایت الکسا، این وب سایت دارای رتبه جهانی 735911 جهانی است و محبوب ترین کشوری که آن را دنبال می کند می باشد.

صرافی کوین فلور COINFLOOR

صرافی کوین فلور COINFLOOR با حجم معاملات $۶,۰۴۳,۳۸۳٫۷۵ (۱۸۳٫۵۵ BTC) در ۲۴ ساعت اخیر که از ۰ رمزارز پشتیبانی می کند. که از این مقدار ۰، دارای جفت ارز برای خرید و فروش می باشند. با توجه به تجزیه و تحلیل سایت الکسا، این وب سایت دارای رتبه جهانی ۷۳۵۹۱۱ جهانی است و محبوب ترین کشوری که آن را دنبال می کند می باشد.

این صرافی خدمات مالی آنلاین ارائه می دهد. این شرکت یک بازار مبادله ارز دیجیتال آنلاین را توسعه و مدیریت می کند. Coinfloor به مشتریان در سراسر اروپا خدمات ارائه می دهد.

صرافی کوین فلور COINFLOOR

صرافی کوین فلور COINFLOOR

داستان صرافی کوین فلور

این صرافی با عنوان «هیچ فایده‌ای برای نگهداری پول شما در بانک وجود ندارد…» آغاز به کار کرد. تصویر و نام زنی را به نمایش گذاشت. که ۶۳ سال سن دارد و متنی بیان می‌کند: «افراد بیشتر و بیشتری با قدرت پس‌انداز بیت کوین بیدار می‌شوند. ۶۰ ساله شد، بخشی از مستمری خود را از یک دوره قبلی دریافت کرد. کار کردم و تصمیم گرفتم بازار را برای بهترین راه سرمایه‌گذاری تحقیق کنم… «من از نسلی از پس‌اندازان می‌آییم. و زمانی که بازنشستگی خود را دریافت کردم، یک سوم آن را به طلا، یک سوم آن را به نقره و بقیه را در بیت کوین گذاشتم… برای من، بیت کوین طلای دیجیتال است و به من این امکان را می دهد که اقدامات لازم را برای تضمین پول نقدی که قبلاً انجام داده ام انجام دهم.

به لطف سرویس خرید خودکار Coinfloor، خرید و نگهداری بیت کوین هرگز آسان تر نبوده است فقط یک فرآیند ثبت نام ساده وجود داشت و سپس می توانستم بیت کوین را مستقیماً مستقیماً از حساب بانکی خود خریداری کنم. از Coinfloor برای کمک به ایجاد سبد پس انداز بیت کوین خود استفاده کنید. چاپ کوچک در پایین آگهی می‌گوید: «سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ریسک قابل توجهی دارد و می‌تواند منجر به از دست دادن سرمایه شما شود. شما نباید بیش از آن چیزی که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید.

آینده صرافی COINFLOOR

این صرافی هم اکنون بسته است و فعالیتی انجام نمیدهد.

 

بیشتر بخوانید:صرافی ProBit Exchange پروبیت اکسپنج

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

کلینیک بین المللی پوست  مو و زیبایی تجریش با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به زیبایی

کلینیک بین المللی تخصصی و فوق تخصصی تجریش

کلینیک بین المللی تخصصی و فوق تخصصی تجریش

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/2021/12/14/---coinfloor/