صرافی بیت پاندا Bitpanda
صرافی بیت پاندا Bitpanda

صرافی بیت پاندا Bitpanda صرافی بیت پاندا Bitpanda توسط تیمی از متخصصان در سطح جهانی و بهترین استعدادهای فناوری پشتیبانی می شود.Bitpanda یک کارگزار (صرافی) ارزهای دیجیتال است که متخصص خرید و فروش بیت کوین در منطقه یورو است. این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. و از آن زمان به بعد تبدیل به یکی از […]

صرافی بیت پاندا Bitpanda

صرافی بیت پاندا Bitpanda توسط تیمی از متخصصان در سطح جهانی و بهترین استعدادهای فناوری پشتیبانی می شود.Bitpanda یک کارگزار (صرافی) ارزهای دیجیتال است که متخصص خرید و فروش بیت کوین در منطقه یورو است. این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. و از آن زمان به بعد تبدیل به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خرید بیت کوین در سراسر اروپا شد. در صورت خروج از اتحادیه اروپا، یکی از ارزان ترین روش ها برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا انتقال SEPA (سیستمی برای واحدهای پرداخت حوزه یورو) است.

همانطور که گفتیم بیت پاندا در سال ۲۰۱۴ در وین اتریش، با هدف فراهم آوردن امکان سرمایه گذاری برای همه تاسیس شد. اکنون و با گذشت ۷ سال بعد صرافی بیت پاندا  یکی از سریعترین فناوری های در حال رشد در اروپاست.

بستر کاربر پسند و پلتفرم تجاری صرافی بیت پاندا، کاربر را قادر می سازد تا با هر مقدار پول در سهام، ارزهای دیجیتال و فلزات مورد نظر خود سرمایه گذاری کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://www.bitpanda.com/en مراجعه کنید.

صرافی بیت پاندا Bitpanda

صرافی بیت پاندا Bitpanda

ارز دیجیتال Bitpanda

همانطور که گفته شد توکن صرافی بیت پاندا Bitpanda با نام BEST ایجاد شده که دامنه وسیعی از جوایز و مزایا را در سیستم بیت پاندا ارائه می ‌دهد. با سرمایه گذاری و خرید توکن بست، از کاهش و تخفیف ۲۰ درصدی در حق بیمه معاملات بیت پاندا بهره مند شوید. نکته جالب در این موضوع دائمی بودن این تخفیف است.

از ویژگی های منحصر به فرد BEST می توان به تضمین بهترین روش برای پرداخت حق بیمه معاملات اشاره کرد. درواقع تیم صرافی بیت پاندا علاوه بر ارائه تخفیف ۲۰ درصدی در زمان پرداخت حق بیمه معاملات بیت پاندا و بیت پاندا پرو، حداقل مقدار BEST را نیز تضمین می‌کنند.

 

مزایا صرافی بیت پاندا Bitpanda

  • دارای بیش از یک میلیون کاربر موجود در صرافی بیت پاندا.
  • برنامه های بصری وب و تلفن همراه.
  • ایمنی و امنیت: این شرکت برای ایمن سازی سیستم عامل خود سرمایه گذاری زیادی کرده است.
  • آموزش: پورتال آموزشی شرکت به مشتریان آموزش می دهد.
  • کاربری آسان: بیت پاندا یک پلتفرم با کاربرد آسان است که در سطح جهانی برای کاربران قابل دسترسی است.
  • ارائه خدمات اضافی: برخلاف سایر صرافی ها، صرافی بیت پاندا Bitpanda خدمات اضافی مانند فلزات و پس انداز را ارائه می دهد.
  • شفافیت: بیت پاندا اطلاعات زیادی در مورد این شرکت ارائه داده است.
  • پلتفرم چندمنظوره: در وب و برنامه های تلفن همراه موجود است.

معایب بیت پاندا

  • پلتفرم صرافی بیت پاندا و بستر معاملاتی آن در ابتدا ممکن است برای مبتدیان کمی سخت باشد.
  • دومین موردی که می توان به عنوان معایب آن در نظر گرفت این است که هزینه های صرافی بیت پاندا Bitpanda می توانند بیشتر از کارگزاری های دیگر باشد.

Bitpanda برای همه کاربران در سراسر جهان باز است اما برخی از عملیات ها در بیت پاندا محدود است. خرید ارزهای دیجیتال در حال حاضر فقط برای ساکنان اتحادیه اروپا که در SEPA قرار دارند در دسترس است. این یعنی اکثر اعضای اتحادیه اروپا به علاوه ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ، سوئیس و موناکو. کاربران خارج از اتحادیه اروپا می توانند از حساب های خود برای ذخیره و ارسال رمزارز استفاده کنند. علاوه بر این، صرافی بیت پاندا Bitpanda Pro در حال حاضر در سراسر جهان برای تجارت ارزهای رمزپایه به جز ایالات متحده یا چین در دسترس است.

 

بیشتر بخوانید:صرافی HitBTC

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شهر آرا

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی شهر آرا

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41767&preview=true