صرافی زیپ مکس Zipmex
صرافی زیپ مکس Zipmex
صرافی زیپ مکس Zipmex در سنگاپور ، استرالیا و اندونزی فعالیت میکند. و نقدینگی بالا ، قیمت ارزان و بیمه دارایی کاربران را فراهم می کند. هدف Zipmex این است که برای همه در هر زمان و هر مکان قابل دستیابی باشد. این صرافی امکان خرید و فروش رمز ارزها را با ارز فیات با استفاده از حواله بانکی ، POLI و ارز رمزپایه فراهم می کند. از دلار سنگاپور ، دلار ایالات متحده ، دلار استرالیا و روپیا اندونزی پشتیبانی می کند. در همین حال شما میتوانید بیش از 70 ارز دیجیتال را در این صرافی خرید و فروش کنید.

صرافی زیپ مکس Zipmex

صرافی زیپ مکس Zipmex در سنگاپور ، استرالیا و اندونزی فعالیت میکند. و نقدینگی بالا ، قیمت ارزان و بیمه دارایی کاربران را فراهم می کند. هدف Zipmex این است که برای همه در هر زمان و هر مکان قابل دستیابی باشد. این صرافی امکان خرید و فروش رمز ارزها را با ارز فیات با استفاده از حواله بانکی ، POLI و ارز رمزپایه فراهم می کند. از دلار سنگاپور ، دلار ایالات متحده ، دلار استرالیا و روپیا اندونزی پشتیبانی می کند. در همین حال شما میتوانید بیش از ۷۰ ارز دیجیتال را در این صرافی خرید و فروش کنید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://zipmex.com/  مراجعه کنید.

صرافی زیپ مکس Zipmex

صرافی زیپ مکس Zipmex

ویژگی های Zipmex

  • صرافی زیپ مکس بهترین قیمت ها. حجم تجارت زیاد قیمت های خرید سودمندی را ارائه می دهد
  • هزینه های معاملاتی پایین از کارمزد معاملاتی کم ۰٫۲ درصد در هر تراکنش بهره مند شوید
  • ایمن و بیمه شده تا سقف ۱۰۰ میلیون دلار توسط BitGo ایمن و بیمه شده است

 

هدف صرافی زیپ مکس Zipmex

هدف صرافی زیپ مکس  پیشروی نسل بعدی سرمایه گذاری های دارایی ایمن و عملی است. و قصد دارد دنیا را برای یافتن بهترین، هیجان‌انگیزترین محصولات سرمایه‌گذاری و تنوع آماده کند. و آنها را با برنامه‌ها و وب‌سایت‌های رایگان و با استفاده آسان در کف دست کاربران قرار دهد. Zipmex متشکل از کارآفرینان، اقتصاددانان، مهندسان و طراحان است. که نیروهای خود را برای ایجاد یک محصول قوی، قابل اعتماد و در دسترس برای کاربران به هم می پیوندد. به طوری که همه باید بتوانند به راحتی و با اطمینان در هر مکان و هر زمان سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بخوانید:صرافی Bitbns

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41916&preview=true