صرافی لوپرینگ Loopring Exchange
صرافی لوپرینگ Loopring Exchange
صرافی لوپرینگ Loopring Exchange در کشور British Virgin Islands و در سال 2020 تاسیس شده است. این صرافی پروتکل‌ها، زیرساخت‌ها و محصولاتی را برای آینده مالی ایجاد می‌کند. و کاربران نیازی به انتخاب بین امنیت و عملکرد ندارند.

صرافی لوپرینگ Loopring Exchange

صرافی لوپرینگ Loopring Exchange در کشور British Virgin Islands و در سال ۲۰۲۰ تاسیس شده است. این صرافی پروتکل‌ها، زیرساخت‌ها و محصولاتی را برای آینده مالی ایجاد می‌کند. و کاربران نیازی به انتخاب بین امنیت و عملکرد ندارند. لوپرینگ یک پلتفرم کم هزینه و با سرعت بالا برای تجارت، مبادله، تامین نقدینگی و پرداخت فراهم می کند. بدون اینکه امنیت اتریوم را به خطر بیندازد. در این صرافی کاربران توانمند هستند و همیشه دارایی های خود را کنترل می کنند.

Loopring موفق شده است ثابت کند که فناوری غیرقانونی می‌تواند جایگزین‌های نگهبانی را در سرعت، هزینه و تجربه تکرار کند. هدف Loopring طراحی و مهندسی بهترین پروتکل صرافی و پرداخت zkRollup در اتریوم و بهره برداری از محصولاتی است که آن را برای کاربران در سراسر جهان ارائه می کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://loopring.org/ مراجعه کنید.

صرافی لوپرینگ Loopring Exchange

صرافی لوپرینگ Loopring Exchange

ارز لوپرینگ (Loopring) چیست؟

ارز دیجیتال Loopring یک پروتکل مبادله‌ای منبع باز است که مبادلات در آن به صورت غیرحضوری حسابرسی می‌شود. به این معنی که هیچ کس در پلتفرم Loopring نیازی به اعتماد به دیگران ندارد. در شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ (Loopring) رمزارزها همیشه با کنترل کامل و تضمین‌های امنیتی در سطح شبکه اتریوم، تحت کنترل خود کاربران هستند. همچنین با پردازش دسته‌ای هزاران درخواست خارج از بلاکچین، مبادلات غیر متمرکز قابل اندازه‌گیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تراکنش های صرافی لوپرینگ

شبکه Loopring بیشتر عملیات تراکنش، از جمله تطبیق سفارش و تسویه‌ حساب تجاری را در خارج از بلاک چین اتریوم انجام می‌دهد. چنین طرحی به طور چشمگیری مصرف gas و در نتیجه کارمزد تراکنش را به کسری از یک سنت کاهش می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال LOOPRING

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41900&preview=true