صرافی وایت بیت WhiteBIT
صرافی وایت بیت WhiteBIT
صرافی وایت بیت WhiteBIT یک پلتفرم مبادله ارز رمزنگاری شده است که خرید و فروش بیش از 70 جفت ارز در آن امکان پذیر است. جایی که ارز های دیجیتال Bitcoin ، Ethereum  ButcoinCash ، Ethereum Classic ، Litecoin در آن معامله میشود.این صرافی امنیت ، نقدینگی و سرعت را در معاملات کاربران خود ارائه می دهد.

صرافی وایت بیت WhiteBIT

صرافی وایت بیت WhiteBIT یک پلتفرم مبادله ارز رمزنگاری شده است که خرید و فروش بیش از ۷۰ جفت ارز در آن امکان پذیر است. جایی که ارز های دیجیتال Bitcoin ، Ethereum  ButcoinCash ، Ethereum Classic ، Litecoin در آن معامله میشود.این صرافی امنیت ، نقدینگی و سرعت را در معاملات کاربران خود ارائه می دهد.
در سیستم عامل آن می توانید گرافیک پیشرفته و کیفیت بسیار خوب و همچنین رابط کاربری آسان را مشاهده کنید. آنها ۲۵ ساعت در روز پشتیبانی فنی دارند ، به این ترتیب هر مشکلی که کاربران ارائه دهند می تواند به سرعت برطرف شود.

این صرافی یکی از صرافی های موفق این حوزه است. به زودی قرار است امکان خرید با یورو، گریونا اوکراین، روبل روسیه و لیر ترکیه در این صرافی فراهم شود. و قصد دارد به زودی از لوریج ۵x به سمت لورج ۱۵x حرکت کند. این اتفاق بسیار بزرگی است.

در حال حاضر وایت بیت ۱۸۰۰۰۰ کاربر دارد که ۳۵۰۰۰ نفر آن ها فعال هستند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://whitebit.com/ مراجعه کنید.

صرافی وایت بیت WhiteBIT

صرافی وایت بیت WhiteBIT

امنیت

این صرافی اجرای احراز هویت ۲ عاملی بر روی اکانت خای کاربران قرار داده میشود. و علاوه بر KYC فقط نود و شش درصد از دارایی های دیجیتال را روی کیف پول های سرد ذخیره می شود. همچنین  دارایی‌های ذخیره‌شده در سردخانه‌ها با حفاظت دسترسی چندگانه محافظت می‌شوند. این صرافی سیستم تنوع ریسک خود را بر اساس اصل زیر پیاده سازی کرده است: فقط ۴ درصد از کل دارایی ها همیشه در کیف پول های داغ ذخیره می شوند.در واقع در وایت بیت از WAF برای شناسایی و مسدود کردن حملات هکرها استفاده می شود. علاوه بر این، موتورهای معاملات و تطبیق مبتنی بر فناوری های پیشرفته، سپرده گذاری و برداشت سریع و همچنین عملکرد دفتر سفارش را تضمین می کنند. با این ویژگی ها می توان دریافت که تمرکز زیادی روی امنیت دارند.
این تجارت دارای امانت داری ، نرخ های رقابتی و تجارت آشکار ارزهای رمزپایه است.

 

مزایا صرافی وایت بیت WhiteBIT

  • چندین جفت برای مبادله
  •  ارزهای رمزنگاری مهمی مانند BTC ، ETH ، LTC از جمله دیگر
  •  رابط کاربری راحت و کاربر پسند
  •  پشتیبانی فنی به زبانهای مختلف
  • تضمین کیفیت
  • احراز هویت ۲ عاملی و موارد دیگر.

معایب

  • در دسترس کاربران ایالات متحده نیست

 

بیشتر بخوانید: صرافی کوین زوم CoinZoom

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41753&preview=true