صرافی AAX
صرافی AAX
AAX در اوایل سال 2018 تأسیس شد. و سپس به طور رسمی در نوامبر 2019 راه اندازی شد. هدف این صرافی ایجاد یک مبادله دارایی دیجیتال بوده است. که برای یک جامعه خرده‌فروشی پر جنب و جوش جذاب باشد. اما در مقابل بررسی‌های نظارتی نیز ایستادگی کند. و مشارکت‌ کنندگان نهادی در امور مالی را خشنود کند.

صرافی AAX

صرافی AAX در اوایل سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. و سپس به طور رسمی در نوامبر ۲۰۱۹ راه اندازی شد. هدف این صرافی ایجاد یک مبادله دارایی دیجیتال بوده است. که برای یک جامعه خرده‌فروشی پر جنب و جوش جذاب باشد. اما در مقابل بررسی‌های نظارتی نیز ایستادگی کند. و مشارکت‌ کنندگان نهادی در امور مالی را خشنود کند.

تیم ۲۰۰ نفره AAX با دفاتری در سراسر آسیا و اقیانوسیه توسط مدیر عامل ثور چان رهبری می شود. مدیر عامل این صرافی با موفقیت رهبری کرد تا تبدیل به مهم ترین صرافی درجه یک سازمانی در جهان شود.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://www.aax.com/ مراجعه کنید.

صرافی AAX

صرافی AAX

ویژگی ها

  • منطقه یک تیم قوی
  • فناوری اثبات شده
  • تعهد قوی به امنیت
  • یکپارچگی بازار و عملکرد

ما معتقدیم که همانطور که صنعت به رشد خود ادامه می‌دهد و قوانین واقعاً ریشه‌دار می‌شوند، این عناصر کلید موفقیت، تداوم طولانی‌مدت و پذیرش جریان اصلی خواهند بود. . با نگاهی به آینده، و با این باور عمیق که دارایی‌های رمزنگاری نقش مهمی فزاینده در جهان ایفا خواهند کرد. AAX با در نظر گرفتن طول عمر ساخته شده است. آینده رمزنگاری است. آینده AAX است.

 

صرافی AAX پشتیبانی از wETH را یکپارچه می کند.

صرافی AAX اخیراً اعلام کرده است که از wETH پشتیبانی می کند، یک توکن ERC-20 که بر نسبت ۱:۱ به قیمت اتر (ETH)، توکن بومی بلاک چین اتریوم متصل است.

به طور خاص، ویژگی تازه راه‌اندازی شده، کاربران AAX را قادر می‌سازد تا wETH را با سایر توکن‌های ERC-20 به صورت غیرمتمرکز معامله کنند. از آنجایی که اکثریت قریب به اتفاق پروژه های بلاک چین به ساخت اتریوم ادامه می دهند، ویژگی جدید قابلیت همکاری بی نظیر و سهولت تراکنش را در حین معامله به کاربران ارائه می دهد.

هنگامی که از ماینرهای اتریوم در مورد گزینه‌های پرداخت ترجیحی برای تلاش‌های ماینینگ در شبکه Polygon، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری اتریوم، سؤال می‌شود، wETH برای مدت طولانی مورد علاقه بوده است.

 

بیشتر بخوانید: صرافی بیت پاندا Bitpanda

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41769&preview=true