صرافی HitBTC
صرافی HitBTC

صرافی HitBTC صرافی HitBTC  در سال ۲۰۱۳ توسط معماران سیستم با تجربه و کارشناسان فناوری تاسیس شد. و یکی از قدیمی ترین و سریع ترین صرافی های ارز دیجیتال در حال رشد است. HitBTC با سابقه ای بی نظیر از قابلیت اطمینان، طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد .  […]

صرافی HitBTC

صرافی HitBTC  در سال ۲۰۱۳ توسط معماران سیستم با تجربه و کارشناسان فناوری تاسیس شد. و یکی از قدیمی ترین و سریع ترین صرافی های ارز دیجیتال در حال رشد است. HitBTC با سابقه ای بی نظیر از قابلیت اطمینان، طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد . 

صرافی HitBTC با بیش از ۸۰۰ جفت معاملاتی و بیش از ۵۰۰ ابزار نقطه ای پشتیبانی می شود. از جمله بیت کوین، اتریوم، EOS، لایت کوین، ترون و غیره، بزرگترین بازار معاملات نقطه ای در صنعت است. پلتفرم ما ابزارها و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که انتظارات حتی سخت‌گیرترین و پیچیده‌ترین معامله‌گران را برآورده می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا در معاملات بلادرنگ با تأخیر کم، قابلیت اطمینان بالا و عملکرد اوج شرکت کنند. HitBTC اولین شرکتی در بازار بود که REST، WebSocket و FIX API قابل اعتماد و سریع را به معامله‌گران خودکار و algo ارائه کرد. برای حفظ امنیت پلتفرم خود، طرح‌های رمزنگاری حسابرسی شده جامع را با رویه‌های عملیاتی دقیق و همچنین لیست‌ها و محدودیت‌های سفید مشخص شده توسط کاربر به کار می‌گیریم.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://hitbtc.com/ مراجعه کنید.

صرافی HitBTC

صرافی HitBTC

امنیت

این صرافی از امنیت نسبی خوبی برخوردار است. اکنون این صرافی تایید هویت دو مرحله ای را به عنوان اقدام امنیتی ارائه می‌دهد. می‌توانید تایید هویت دو مرحله ای را برای اموری نظیر ورود به صرافی، برداشت سرمایه و اعمال تنظیمات فعال کنید. هم چنین به عنوان اقدام امنیتی می‌توانید مشخص کنید که تا چه مدت حساب شما فعال باشد و پس از مدت مشخص شده از به طور خودکار از حساب خود خارج شوید. گزینه های موجود برای این ویژگی ۳۰ دقیقه، یک ساعت، ۸ ساعت، ۱ الی ۷ روز و هرگز است.

صرافی HitBTC از کیف پول سرد یا آفلاین برای ایمن سازی اکثر سرمایه های خود استفاده می‌کند. یکی از ویژگی های امنیتی منحصر به فرد این صرافی لیست سفید یا مجاز (whitelist) است. با وجود این ویژگی می‌توانید هر آدرس واریزی که به آن اعتماد دارید را به حساب خود اضافه کنید. این ویژگی باعث می‌شود از انتقال سرمایه به آدرس هایی که برای شما آشنا نیستند یا کنترل آنها در اختیار شما نیست جلوگیری شود. اگر هکر به ایمیل شما نفوذ کند و سعی کند از حساب شما برداشت انجام دهد، HitBTC می‌تواند این اقدام را مسدود کند.

 

آیا HitBTC برای ایرانی‌ها در دسترس است؟

به تازگی نام و پیش شماره کشور ایران به لیست کشورهای احراز هویت صرافی HitBTC اضافه شده است. بنابراین می‌توان با مدارک ایرانی احراز هویت کرد و به معامله پرداخت. تیم پشتیبانی دنیای ترید جهت حصول اطمینان از این موضوع، در ایمیلی از صرافی هیت بی تی سی پرسید که آیا آیا ایرانیان مقیم ایران می‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند یا خیر.

صرافی هیت بی‌تی سی در پاسخ به ایمیل دنیای ترید، اعلام کرد که این صرافی در دسترس تمامی تریدران در سراسر جهان است و در صورتیکه کشور مبدأ در خصوص استفاده از صرافی هیت بی تی سی محدودیت قانونی نداشته باشد، استفاده از این صرافی بلامانع است.

 

آموزش ثبت نام در صرافی Hitbtc

  1. ابتدا مرورگر سیستم خود را باز و سپس آدرس (Https://Hitbtc.Com/) را وارد کنید.
  2. ایمیل و گذر واژه خود را وارد کنید.( توجه داشته باشید که منظور از این گذرواژه، رمز عبور ایمیل شما نیست، باید یک رمز جدید وارد کنید. این رمز همان رمز عبور حساب کاربری شما در این صرافی است. )
  3. در این مرحله ابتدا باید کشور خودتان را انتخاب کنید.
  4.  کادر بعدی باید نام کاربری و سپس شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ” Finish Registration ” کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.
  5. در مرحله بعدی برای ایمیل شما یک ایمیل تائید ارسال می شود. شما باید ابتدا وارد ایمیلتان شوید سپس بر روی لینک ارسال شده از طرف صرافی کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی از ثبت نام خود شوید
  6. بعد از تائید نمودن ایمیل، زمانی که وارد صفحه جدید شدید باید ابتدا تیک های سمت چپ را فعال کنید.
  7. با گذراندن این مرحله، ثبت نام شما با موفقیت به پایان می رسد.

 

بیشتر بخوانید:صرافی وایت بیت WhiteBIT

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41755&preview=true