صرافی ZebPay
صرافی ZebPay
هدف این صرافی این است که کاربران بتوانندبیت کوین و طیف وسیعی از آلت کوین ها را فوراً با اجرای تضمینی و حداقل لغزش و با رقابتی ترین قیمت ها خریداری کنند. و ادعا دارد که آینده تراکنش های بیت کوین اینجاست. و میتوانید ZebPay در شبکه لایتنینگ بیت کوین پرداخت کنید.

صرافی ZebPay

صرافی ZebPay در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را شروع کرده است. و در ۱۶۲ کشور در دسترس است. این صرافی از زمان تاسیس به بیش از ۵ میلیون کاربر خدمات رسانی کرده است. و ۱۰ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. ارز های دیجیتال بیت کوین، اتر و سایر ارزهای دیجیتال را در این صرافی و در واقع در یکی از امن ترین پلتفرم های معاملاتی جهان بخرید و بفروشید.ZebPay در وب، iOS و اندروید موجود است.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://zebpay.com/ مراجعه کنید.

صرافی ZebPay

صرافی ZebPay

آینده

هدف این صرافی این است که کاربران بتوانندبیت کوین و طیف وسیعی از آلت کوین ها را فوراً با اجرای تضمینی و حداقل لغزش و با رقابتی ترین قیمت ها خریداری کنند. و ادعا دارد که آینده تراکنش های بیت کوین اینجاست. و میتوانید صرافی ZebPay در شبکه لایتنینگ بیت کوین پرداخت کنید.

Zebpay در نظر دارد تا با راه اندازی بازار جدید خود تحت عنوان Dazzle به فضای توکن های غیر قابل تعویض گسترش یابد. توکن های غیر قابل تعویض، دارایی های بلاک چین منحصر به فرد اما قابل معامله ای هستند که می توانند برای نمایش انواع کالاهای مجازی و دنیای واقعی مورد استفاده قرار گیرند.

امنیت

در صرافی ZebPay، امنیت در اولویت اول قرار دارد. و با ماهیت ریسک پیرامون ارزهای دیجیتال، امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. در ZebPay بالاترین معیارهای امنیتی اتخاذ می‌شود، بنابراین می‌توانید ارزهای دیجیتال را بدون استرس معامله کنید.

 همچنین اقدامات امنیتی قوی شامل کنترل هایی برای غیرفعال کردن تمام تراکنش های خروجی با ویژگی «غیرفعال کردن تراکنش های خروجی»  انجام میشود.

بیشتر بخوانید:صرافی بیتسو Bitso

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41761&preview=true