صرافی ال بانک LBank
صرافی ال بانک LBank
صرافی ال بانک LBank در سال 2015 تاسیس شد. و در جزایر ویرجین به ثبت رسید. این پلتفرم تجارت دارایی‌های دیجیتال با فناوری پیشرفته در سراسر جهان است. که خدمات مبادله دارایی دیجیتال امن، حرفه‌ای و راحت، خدمات مشتقات، تعیین مقدار ارز، تولید سود ارز و سایر مشاغل را برای کاربران جهانی ارائه می‌کند.

صرافی ال بانک LBank

صرافی ال بانک LBank در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد. و در جزایر ویرجین به ثبت رسید. این پلتفرم تجارت دارایی‌های دیجیتال با فناوری پیشرفته در سراسر جهان است. که خدمات مبادله دارایی دیجیتال امن، حرفه‌ای و راحت، خدمات مشتقات، تعیین مقدار ارز، تولید سود ارز و سایر مشاغل را برای کاربران جهانی ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://www.lbank.info/invitevip مراجعه کنید.

صرافی آنلاین Lbank با حجم معاملات $۱,۰۱۳,۱۵۲,۹۵۴٫۵۰ (۳۰,۷۷۱٫۵۴ BTC) در ۲۴ ساعت اخیر که از ۰ رمزارز پشتیبانی می کند. که از این مقدار ۰، دارای جفت ارز برای خرید و فروش می باشند. با توجه به تجزیه و تحلیل سایت الکسا، این وب سایت دارای رتبه جهانی ۱۳۱۷ جهانی است و محبوب ترین کشوری که آن را دنبال می کند Lithuania می باشد.
صرافی ال بانک LBank

صرافی ال بانک LBank

کارمزدهای صرافی LBank

کارمزد معاملات در LBank نسبتاً پایین است، به‌ویژه در مقایسه با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال پیشرو. کارمزدهای maker و taker هر دو یک هزینه ثابت ۰٫۱۰% در هر معامله است. با توجه به اینکه اکثر صرافی‌های پیشرو حداقل ۰٫۲۰٪ – ۰٫۲۵٪ در هر معامله کارمزد دارند، کارمزد‌های این صرافی بسیار پایین است. در مورد سپرده‌ها و برداشت‌ها، سپرده‌گذاری بدون هیچ‌ گونه کارمزدی است، اما برداشت‌ها شامل کارمزد می‌شود که از یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر متفاوت است. این کارمزد برداشت در صفحه کارمزدهای وب سایت قید نشده است، اما با توجه به نظرات کاربران به نظر می‌رسد که کم باشد.

امنیت صرافی ال بانک

از زمان تأسیس ال بانک در سال ۲۰۱۶، تاکنون این صرافی هیچ‌ گونه گزارشی مبنی بر هک شدن یا از دست دادن دارایی ارز دیجیتال نداشته‌ است. این صرافی جدیدترین ویژگی‌های امنیتی استفاده میکند. مانند سرورهای ارز دیجیتال SSL، احراز هویت دو مرحله‌ای برای ورود و انجام تراکنش و ذخیره کیف پول سرد و گرم برای دارایی کاربران را پیاده‌سازی می‌کند. همچنین، کاربران ملزم به ارائه هیچ گونه اطلاعات شناسایی نیستند. و می‌توانند هنگام معامله در پلتفرم خود ناشناس باقی بمانند. یکی از نکات منفی این صرافی این است که برخی از جنبه‌های وب سایت تنها به زبان چینی ماندارین در دسترس است؛ اگرچه آنها ادعا می‌کنند که از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: صرافی کوینیل Coineal

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41972&preview=true