صرافی نواداکس NovaDAX
صرافی نواداکس NovaDAX
NovaDAX یک صرافی جهانی پیشرو در تجارت کریپتو است که خدمات مختلف تجارت کریپتو را به معامله گران پیشرفته جهانی ارائه می دهد. و خدمات مالی پیشرفته ای را در اختیار معامله گران جهانی قرار می دهد. که فناوری blockchain را اعمال می کنند. NovaDAX راهی ارزان ، راحت و سریع برای خرید ، فروش و ذخیره دارایی های دیجیتال در اختیار مشتریان قرار می دهد.

صرافی نواداکس NovaDAX

صرافی نواداکس NovaDAX یک صرافی جهانی پیشرو در تجارت کریپتو است که خدمات مختلف تجارت کریپتو را به معامله گران پیشرفته جهانی ارائه می دهد. و خدمات مالی پیشرفته ای را در اختیار معامله گران جهانی قرار می دهد. که فناوری blockchain را اعمال می کنند. NovaDAX راهی ارزان ، راحت و سریع برای خرید ، فروش و ذخیره دارایی های دیجیتال در اختیار مشتریان قرار می دهد.

با استفاده از کیف پول این صرافی ، مشتریان می توانند دارایی دیجیتالی را با بیشترین امنیت خود ارسال ، دریافت و ذخیره کنند. و بستر معاملات باعث می شود مشتریان دارایی های دیجیتالی را فوراً و در سطح جهانی بخرند و بفروشند. هدف نوادکس ایجاد یک اکوسیستم باز اقتصادی است که خدمات مالی کارآمدتری را به مشتریان جهانی ارائه میدهد. اکنون NovaDAX در ۶ قاره ۶۰۰۰۰۰+ مشتری دارد. دفتر مرکزی در سوئیس ، نواDAX دارای تیم ها و دفاتر در اروپا ، آمریکا ، چین ، برزیل ، سنگاپور و اندونزی است.یک تیم در سطح جهانی از متخصصان فناوری از گوگل ، آمازون ، Tencent و غیره ارائه آسانترین و امن ترین راه برای خرید بیت کوین ، اتریوم و ارزهای رمزپایه تر است.

صرافی نواداکس NovaDAX

صرافی نواداکس NovaDAX

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://www.novadax.com.br/  مراجعه کنید.

چشم انداز جهانی

اکوسیستم Noca که توسط Abakus Tech پشتیبانی می شود، دفتر مرکزی آن در سوئیس است و پایگاه NovaDAXs در سائوپائولو، برزیل واقع شده است. با دفتر مرکزی جهانی خود در پکن، چین، گروه Abakus دارای دفاتری در اروپا، آمریکا، برزیل و آسیای جنوب شرقی و یک تیم در سطح جهانی از کارشناسان فناوری از Google، Amazon، Tencent و غیره است که DNA شرکتی را ایجاد می کند که بر فناوری، نوآوری متمرکز است. و چابکی برزیل اولین بازاری است که NovaDAX وارد آن شد و همچنین به عنوان دفتر مرکزی NovaDAX آمریکای لاتین عمل می کند. NovaDAX برزیل طیف وسیعی از محصولات معاملاتی رمزنگاری را برای رفع نیازهای شما فراهم می کند، از جمله تجارت پایه فیات-کریپتو، تجارت با تجربه کریپتو-کریپتو، تجارت کریپتو کریپتو، تجارت اهرمی کریپتو و غیره. فرقی نمی‌کند که یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید یا یک تازه وارد تجارت ارزهای دیجیتال، محصولات معاملاتی مناسبی را با NovaDAX پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:صرافی لاتوکن LATOKEN

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41962&preview=true