صرافی کوینیل Coineal
صرافی کوینیل Coineal
صرافی کوینیل Coineal در سال 2018 به عنوان شریک با OKex آغاز به کار کرد. این حتی اولین مبادله ای بود که تا کنون تحت برنامه OKEx Open PArtnership راه اندازی شد.شواهد نشان می دهد این صرافی دارای شرکای بین المللی است که باعث می شود این صرافی نقدینگی زیادی را در اختیار داشته باشد.این صرافی بیش از 59 ارز دیجیتال را پوشش می دهد.

صرافی کوینیل Coineal

صرافی کوینیل Coineal در سال ۲۰۱۸ به عنوان شریک با OKex آغاز به کار کرد. این حتی اولین مبادله ای بود که تا کنون تحت برنامه OKEx Open PArtnership راه اندازی شد.شواهد نشان می دهد این صرافی دارای شرکای بین المللی است که باعث می شود این صرافی نقدینگی زیادی را در اختیار داشته باشد.این صرافی بیش از ۵۹ ارز دیجیتال را پوشش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://www.coineal.com مراجعه کنید.

صرافی کوینیل Coineal

صرافی کوینیل Coineal

ویژگی های صرافی Coineal

  1. صرافی کوینیل به چندین زبان مختلف، از جمله انگلیسی، روسی، چینی، ویتنامی، کره جنوبی، تایلندی، اسپانیایی و … در دسترس است.
  2. صرافی Coineal ارزهایی که آینده چندانی ندارند را ارائه نمی دهد.
  3. این صرافی رابط کاربری ساده ای دارد.
  4. در این صرافی به خاطر نقدینگی بالا خرید و فروش ارزهای رمزپایه بسیار سریع و آسان انجام میگیرد.
  5. همانطور که پیشتر اشاره شد نودهایی برای تبادل اجتماعی دارد که اگر تبادل شما به میزان مشخصی برسد پاداشی به صورت توکن Neal  دریافت می کنید.
  6. Coineal جفت های معاملاتی از قبیل :Btc/Usdt ,Eth/Usdt,Eth/Btc,Mt/Btc,Mt/Eth را پیشنهاد می دهد.
  7. در این صرافی اگر یک توکن به زیر صد هزار دلار به مدت ۱۵ روز کاری یرسد،صرافی می تواند آن توکن را حدف کند.
  8. به عنوان اصلی ترین مزیت های این صرافی، Coineal در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که دارای یک سیستم مطابق پیشرفته ، کیف پول درجه بانکی، سیستم تسویه حساب مطمئن، پشتیبانی از مشتری جهانی و نقدینگی مشترک است.
  9.  این صرافی کاربران آمریکایی را تحریم کرده است.محرومیت سرمایه گذاران آمریکایی در درجه اول به دلایل نظارتی انجام می شود. رژیم حقوقی ایالات متحده برای بسیاری از شرکت ها که سرمایه گذاری می کنند، تعهداتی را اعمال می کند.
  10. درصورت استفاده از NEAL ، تراکنش کاربران با تخفیف انجام می شود.

امنیت Coineal

صرافی کوینیل دارای سیستم معماری توزیع شده و سیستم ضد DDoS است. علاوه بر این ، ۹۸ درصد از کل بودجه کاربر در سردخانه ذخیره می شود (یعنی به اینترنت متصل نیست). این خیلی خوب است.

نقدینگی برای همه صرافی ها ، مبادلات رمزنگاری شده و همچنین مبادلات منظم بازار سهام بسیار مهم است. صرافی فوق در واقع نقدینگی زیادی دارد. با این حال ، مبادلات زیر نیز به طور منظم در میان مبادلات رمزنگاری با بهترین نقدینگی در جهان است.

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی کریپتو Crypto

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41970&preview=true