صرافی کوین جار CoinJar
صرافی کوین جار CoinJar
صرافی کوین جار CoinJar در سال 2013 تأسیس شد،  CoinJar یک صرافی ارز دیجیتال پیشرفته است که از اجرای فرکانس بالا و با تاخیر کم برای معامله گران با تجربه پشتیبانی می کند. یکی از طولانی ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است. خدمات ما به کاربران امکان خرید، فروش، ذخیره و خرج دارایی های دیجیتال را می دهد. حساب ارز دیجیتال CoinJar   شما ساده ترین راه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محبوب در بریتانیا است. چه تازه شروع کرده باشید و چه یک معامله گر با تجربه، این پلتفرم  ساده ترین راه برای خرید، فروش، ذخیره و خرج کردن ارز دیجیتال است.

صرافی کوین جار CoinJar

صرافی کوین جار CoinJar در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد،  CoinJar یک صرافی ارز دیجیتال پیشرفته است که از اجرای فرکانس بالا و با تاخیر کم برای معامله گران با تجربه پشتیبانی می کند. یکی از طولانی ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است. خدمات ما به کاربران امکان خرید، فروش، ذخیره و خرج دارایی های دیجیتال را می دهد. حساب ارز دیجیتال CoinJar   شما ساده ترین راه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محبوب در بریتانیا است. چه تازه شروع کرده باشید و چه یک معامله گر با تجربه، این پلتفرم  ساده ترین راه برای خرید، فروش، ذخیره و خرج کردن ارز دیجیتال است.

صرافی کوین جار CoinJar

صرافی کوین جار CoinJar

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن

  • برنامه صرافی کوین جار را دانلود و باز کنید.
  • و روی More در پایین سمت راست ضربه بزنید
  • و سپس روی تأیید ID ضربه بزنید.
  • کشور و شهر خود را انتخاب کنید.
  • اطلاعات خود را را وارد کنید و بعد از هر کدام روی Next ضربه بزنید
  • نام کوچک نام میانی نام خانوادگی تاریخ تولد آدرس مسکونی جزئیات خود را مرور کنید
  • و در صورت صحیح بودن اطلاعات، روی Next ضربه بزنید.

 

کارت اعتباری صرافی کوین جار CoinJar

کارت اعتباری با استفاده از Visa یا Mastercard خود، رمز ارز را بلافاصله با هزینه ۲٪ خریداری کنید .

برخی از ارزان ترین خریدهای کارت اعتباری در استرالیا یا جهان. سپرده نقدی رایگان و سریع ۰% کارمزد هنگام واریز با PayID یا BPAY. وجه نقد حضوری نیز موجود است. سپرده های PayID تقریباً آنی هستند و باید در عرض چند دقیقه وارد شوند.

ارز دیجیتال خود را با کارت کوینجار خرج کنید رمزارز خود را مانند پول نقد با کارت CoinJar رایگان خود، یک Mastercard کریپتو پیش پرداخت، خرج کنید. به عنوان کارت فیزیکی و دیجیتال با Google Pay موجود است.

رمزگذاری خود را تبدیل کنید با کلیک یک دکمه، هر ارز دیجیتال را با ارز دیگری عوض کنید. برداشت سریع وجه نقد وجوه را مستقیماً به حساب های بانکی استرالیایی خود به صورت رایگان برداشت کنید. برداشت ها تقریباً آنی هستند و باید در عرض چند دقیقه برسند. ارسال و دریافت کنید با استفاده از کد QR، آدرس کیف پول یا نام کاربری CoinJar، رمزارز ارسال کنید و پرداخت ها را دریافت کنید.

بسته‌های صرافی کوین جار و خریدهای مکرر بسته‌های CoinJar به شما امکان می‌دهند مجموعه‌ای از ارزهای رمزنگاری شده محبوب را خریداری کنید و به شما این امکان را می‌دهند که سبد خود را در یک تراکنش ساده متنوع کنید. عملکرد هر بسته به‌طور خودکار ردیابی می‌شود، و می‌توان با افزودن وجوه بیشتر یا با راه‌اندازی خریدهای مکرر، مستقیماً از حساب بانکی‌تان، آن را افزایش داد.


بیشتر بخوانید:صرافی زیپ مسک Zipmex

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 


 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41919&preview=true