صرافی بیلکسی Bilaxy
صرافی بیلکسی Bilaxy
صرافی بیلکسی Bilaxy یک از پیشروترین پلتفرم های ارز دیجیتال در جهان است. بیلکسی در تاریخ آوریل 2018 شروع به فعالیت در بخش صرافی ها متمرکز در دنیای ارزهای دیجیتال کرد. این صرافی در جمهوری سیشل راه اندازی و دفتر اصلی آن در جمهوری سیشل قرار دارد.

صرافی بیلکسی Bilaxy

صرافی بیلکسی Bilaxy یک از پیشروترین پلتفرم های ارز دیجیتال در جهان است. بیلکسی در تاریخ آوریل ۲۰۱۸ شروع به فعالیت در بخش صرافی ها متمرکز در دنیای ارزهای دیجیتال کرد. این صرافی در جمهوری سیشل راه اندازی و دفتر اصلی آن در جمهوری سیشل قرار دارد.در این صرافی ، می توانید تعدادی از altcoin های مختلف (بسیاری بسیار ناشناخته) را در برابر ETH معامله کنید. هیچ معامله ارزی فیات وجود ندارد و هیچ معامله ای با BTC انجام نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://bilaxy.com/  مراجعه کنید.

صرافی بیلکسی Bilaxy

صرافی بیلکسی Bilaxy

روش های سپرده گذاری

صرافی بیلکسی هیچ سپرده ارز فیات را قبول نمی کند. این بدان معنی است که سرمایه گذاران جدید ارزهای رمزپایه (یعنی سرمایه گذاران بدون دارایی قبلی ارزهای رمزپایه) نمی توانند در اینجا تجارت کنند. برای خرید اولین ارزهای رمزنگاری شده خود ، به صرافی ای به اصطلاح entry-level نیاز دارید که صرافی ای است که سپرده ارز فیات را قبول می کند.

 

آیا صرافی بیلکسی برای کاربران ایرانی ممنوعیتی دارد؟

در جواب این پرسخ پاسخ بله است ، متاسفانه به دلیل تحریم ها کاربران ایرانی و مناطقی را که خود صرافی بیلکسی bilaxy با توجه به قوانین و مقرراتی که خودش اعلام کرده با وجود این شرایط انجام هرگونه معاملات و برداشت از صرافی ممنوع است و دارایی شما بلوکه می شود.

 

بیشتر بخوانید:صرافی کوین تایگر CoinTiger

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42050&preview=true