چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 42053
  • 18 دسامبر 2021 - 19:27
  • 632 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
معرفی صرافی NiceHash

صرافی نایس هش NiceHash

صرافی نایس هش NiceHash
صرافی نایس هش NiceHash
صرافی نایس هش NiceHash در سال 2014 تاسیس شد. و اکنون یک پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال برای استخراج و تجارت در جهان است.نایس هش روزانه توسط ماینرها، خریداران هش پاور و معامله گران ارزهای دیجیتال استفاده میشود.کمپانی نایس هش در سال 2014 در کشور اسلوانی از یک تیم قوی تشکیل شد. این استخر، جزو استخر هایی است که پشتیبانی قوی دارد و هر ماینری می تواند در صورت برخورد با هر گونه مشکل فنی سریعا با پشتیبانی استخر نایس هش ارتباط برقرار کند.

صرافی نایس هش NiceHash

صرافی نایس هش NiceHash در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. و اکنون یک پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال برای استخراج و تجارت در جهان است.نایس هش روزانه توسط ماینرها، خریداران هش پاور و معامله گران ارزهای دیجیتال استفاده میشود.کمپانی نایس هش در سال ۲۰۱۴ در کشور اسلوانی از یک تیم قوی تشکیل شد. این استخر، جزو استخر هایی است که پشتیبانی قوی دارد و هر ماینری می تواند در صورت برخورد با هر گونه مشکل فنی سریعا با پشتیبانی استخر نایس هش ارتباط برقرار کند.

NiceHash با پرداخت های منظم، پشتیبانی عالی از مشتری، امنیت بالا، ثبات سیستم و با ارائه مقادیر زیادی از قدرت هش، به سرعت به یک نام تجاری شناخته شده در میان استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. NiceHash همچنین به عنوان یک شبکه ستون فقرات عمل می کند و نقش مهمی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال با ارائه غیرمستقیم ایجاد سکه جدید و اعتبارسنجی تراکنش در چندین بلاک چین مختلف ایفا می کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://www.nicehash.com/about مراجعه کنید.

صرافی نایس هش NiceHash

صرافی نایس هش NiceHash

ویژگی ها

  • این دستگاه به صورت خودکار می تواند استخراج را انجام دهد.
  • نصب آن فوق العاده آسان است.
  • برای سود آوری بیشتر، مناسب ترین الگوریتم را نشان می دهد.
  • پرداخت روزانه ی خود را با بیت کوین انجام می دهد.
  • در هنگام آمادگی رایانه، می تواند روی ماین خودکار تنظیم شود.
  • برای افرادی که به تازگی به دنیای مانینگ قدم می گذارند، روش مناسبی است.

 

خرید قدرت هش در استخر صرافی نایس هش NiceHash

یکی از قابلیت های استخر نایش هش خرید و فروش قدرت هش است. در این استخر شما می توانید قدرت هش الگوریتم های زیادی را خرید و فروش کنید.استخر استخراج نایس هش – NiceHash به کاربران خود این امکان را می دهد که با سرمایه گذاری به میزان ۰٫۰۰۵ بیت کوین، قدرت هش را خریداری کنند. خریداران می توانند قرارداد ها را برای دوره های زمانی کمتر از یک روز و یا بیشتر از یک روز ایجاد کنند. قیمت این نوع قرار داد ها متغیر است و این تغییر بستگی به قیمت کوین در بازار و همچنین سختی ماینینگ الگوریتم و یا همان سختی شبکه دارد. قرار داد های موجود در این بخش دو نوع دارد. آن ها عبارت اند از:

  1. قرار دارد استاندارد که شما می توانید با این قرار داد قیمت را به ارزش دل خواه خود تغییر دهید. در این نوع از قرار داد ممکن است بازار از شما جلو بزند و این موضوع باعث شود تا شما قیمت را افزایش دهید.
  2. قراداد های ثابت که در آن قیمت بیشتر از قبل است اما در تمام طول قرار داد قیمت ثابت است. این قرار داد مناسب افرادی است که نمی خواهند خودشان قیمت را تعیین کنند.

 

مزایا و معایب استخر استخراج نایس هش

تمام وسایل در دنیا دارای مزایا و معایب می باشد. اگر شما مزایا و معایب یک وسیله را بدانید خیلی راحت تر می توانید در انتخاب آن تصمیم بگیرید. برای مثال اگر با مزایا و معایب یک کامپیوتر آشنا باشید، به راحتی می توانید این کامپیوتر را در مقابل کامپیوتر های دیگر انتخاب کنید. در این قسمت از مقاله ما قصد داریم تا مزایا و معایب استخر استخراج نایس هش را به شما عزیزان بگوئیم تا بهتر بتوانید این استخر را انتخاب کنید.

مزایا:

  1. رابط کاربری آسان
  2. با امنیت بالا
  3. پشتیبانی از دستگاه های مختلف
  4. پشتیبانی فنی مناسب

معایب:

  1. کارمزد نسبتا بالا

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی بیلکسی Bilaxy

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42053&preview=true

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.