صرافی کوین تایگر CoinTiger
صرافی کوین تایگر CoinTiger
صرافی کوین تایگر CoinTiger یک صرافی معامله ارزهای دیجیتال است. این صرافی در تاریخ 15 نوامبر 2017 در کشور سنگاپور تاسیس گردید. این پلتفرم تجارت (صرافی کوین‌‌تایگر) چندین ارز مانند BTC،ETH، LTC، EOS و غیره را فراهم می‌کند. در این صرافی بیش از 300 رمز ارز را میتوان معمله کرد. صرافی کوین‌‌تایگر، یک صرافی جوان اما پویا است که فرصت‌های زیادی را برای معامله‌گران مبتدی و باتجربه فراهم می‌کند.

صرافی کوین تایگر CoinTiger

صرافی کوین تایگر CoinTiger یک صرافی معامله ارزهای دیجیتال است. این صرافی در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ در کشور سنگاپور تاسیس گردید. این پلتفرم تجارت (صرافی کوین‌‌تایگر) چندین ارز مانند BTC،ETH، LTC، EOS و غیره را فراهم می‌کند. در این صرافی بیش از ۳۰۰ رمز ارز را میتوان معمله کرد. صرافی کوین‌‌تایگر، یک صرافی جوان اما پویا است که فرصت‌های زیادی را برای معامله‌گران مبتدی و باتجربه فراهم می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به ویسایت رسمی https://www.cointiger.com/ مراجعه کنید.

صرافی کوین تایگر CoinTiger

صرافی کوین تایگر CoinTiger

ویژگی ها

  • کاربر پسند ( آموزش، راهنمای فرآیند )
  • سفارش انعطاف پذیر ( بازخرید سریع، خرید فوری؛ بازار/محدودیت/سود و زیان، انواع معاملات)
  • چندگانه استخر CoinTiger  (خدمات استخر کوین تایگر، بالاترین نرخ بازده سالانه تا ۲۰ درصد با بهره روزانه )
  • دستگاه های تحت پوشش ( هر زمان که شبکه ای وجود دارد، می توانید دارایی های رمزنگاری خود را با Web/iOS/Android در همه جا مدیریت کنید )

نحوه ثبت نام در صرافی کوین تایگر CoinTiger

برای ثبت نام در کوین تایگر دو روش وجود دارد. با استفاده از ایمیل و تلفن همراه. برای کاربران ایرانی حتما از روش ثبت نام با ایمیل استفاده کنید. همچنین حتما از وی پی ان استفاده کنید.بعد از عضویت میتوانید لینک ارجاع دوستان خود را دریافت کنید و با دعوت دوستان خود به این صرافی، از پورسانت حاصل از کارمزد معاملات آنها برخوردار خواهید شد.

روش های سپرده  :

صرافی کوین تایگر CoinTiger ” مبادله ایی در سطح ورود است”،به این معنی که شما میتوانید اولین ارزهای رمزپایه خود را در این صرافی با ارز FIAT (به عنوان مثال USDیاCNY)خریداری کنید . برای درک بهتر ما ، انتقال و کارت خرید و فروش یا کارت بدهی امکان پذیر است .البته این میتواند برای سرمایه گذاران جدیدتر رمزنگاری بسیار مفیدی باشد .

امنیت صرافی کوین تایگر:

همه ی وب سایت ها ی صرافی ها را در آزمون رصدخانه موزیلا تست میشوند. امتیاز در این آزمون یکی از شاخص های امنیت بورس است . CoinTigerدر آزمون رصدخانه موزیلا نمره ی F را دریافت کرده است .ممکن است برای شما کمی ترسناک به نظر برسد ،اما باید توجه داشت که تقریبا همه ی صرافی های حوزه ی ارز دیجیتال این نمره را دریافت کرده اند .امنیت واقعا الویت اصلی CoinTiger است. این صرافی با تعدادی از شرکای خود (Chaitin Tech،SECBIT،Knownsec.com،Lianan.org)برای تعهد بازرسی و بازبینی هوشمندانه برای امنیت به توافق رسیده است .همه ی این اقدامات برای محافظت از دارایی های رمزنگاری برای کاربران این سیستم عامل طراحی شده اند .

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی BKEX

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42047&preview=true