صرافی CoinMate
صرافی CoinMate
صرافی CoinMate در اوایل سال 2014 تاسیس شد. و در حال حاضر در راه است تا تأثیر قابل توجهی بر روی دنیای ارز دیجیتال داشته باشد. تیم این صرافی متشکل از سرمایه گذاران درجه یک، معامله گران و توسعه دهندگان با تجربه است. CoinMate پذیرندگان بیت کوین با سطح متنوعی از مهارت ها استک که آن را منحصر به فرد می کند.

صرافی CoinMate

صرافی CoinMate در اوایل سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. و در حال حاضر در راه است تا تأثیر قابل توجهی بر روی دنیای ارز دیجیتال داشته باشد. تیم این صرافی متشکل از سرمایه گذاران درجه یک، معامله گران و توسعه دهندگان با تجربه است. CoinMate پذیرندگان بیت کوین با سطح متنوعی از مهارت ها استک که آن را منحصر به فرد می کند.

CoinMate یک صرافی ارز دیجیتال است که در انگلستان ثبت شده است. این صرافی بر روی سه چیز تمرکز دارد: سرعت ، قابلیت اطمینان و امنیت. این سه عامل به طور طبیعی برای هر بستر معاملاتی ارزهای رمزپایه بسیار مهم هستند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://coinmate.io/en مراجعه کنید.

صرافی CoinMate

صرافی CoinMate

هزینه های معاملات CoinMate

مهمترین درسی که باید هنگام انتخاب بهترین سایت صرافی ارز دیجیتال بدانیدشده یاد بگیرید این است که شما همیشه باید هزینه ها را بررسی کنید. هر معامله ای بین دو طرف اتفاق می افتد: سازنده که سفارش آن قبل از معامله در دفترچه سفارش وجود دارد. و گیرنده که سفارشی را تنظیم می کند که با سفارش سازنده مطابقت داشته باشد.
هزینه تجارت این صرافی برای متصدیان ۰٫۲۵٪ است. این هزینه بالاتر از متوسط ​​صنعت جهانی است که مدتها در حدود ۰٫۲۵٪ بوده است . اما در حال حاضر در حدود ۰٫۱۰٪ -۰٫۱۵٪ است. یکی از نقاط فروش این صرافی این است که صرافی کارمزد کمتری را برای سازندگان ، یعنی ۰٫۱۲٪ دریافت می کند. این امر باعث افزایش نقدینگی در بورس می شود.
صرافی CoinMate همچنین هنگامی که در ۳۰ روز گذشته حجم معاملات زیادی دارید ، تخفیف در هزینه های معاملاتی ارائه می دهد. در صورت داشتن حجم معاملات بزرگ (بیش از ۱۵ میلیون یورو) ، هزینه های معاملاتی برای متصدیان ممکن است به ۰٫۰۵٪ برسد. تخفیف دقیق کارمزد معاملات در جدول زیر آورده شده است:

هزینه های برداشت صرافی CoinMate

این صرافی هنگام برداشت BTC مبلغی راجع به ۰٫۰۰۰۴۵ – ۰٫۰۰۰۱۷ BTC اخذ می کند. هزینه دقیق برداشت به سرعت انجام اجرای برداشت بستگی دارد. این هزینه ها با متوسط ​​صنعت جهانی مطابقت دارند یا حتی تا حدی پایین ترند.
  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42082&preview=true