صرافی آیدکس IDEX
صرافی آیدکس IDEX
IDEX پلت فرم ایده آل برای رشد پروژه است که در سال 2018 پدیدار شد. اکنون صرافی صرافی آیدکس  IDEX ،پیشرفته ترین پلتفرم معاملاتی غیر متمرکز بر روی شبکه اتریوم است. از قابلیت های این صرافی می توان به (Limit Order) سفارش محدود، (Market Order) سفارش بازار، لغو سفارشات بدون پرداخت کردن GAS وهمچنین توانایی انجام چندین سفارش به شکل یکجا اشاره کرد.

صرافی آیدکس IDEX

IDEX پلت فرم ایده آل برای رشد پروژه است که در سال ۲۰۱۸ پدیدار شد. اکنون صرافی صرافی آیدکس  IDEX ،پیشرفته ترین پلتفرم معاملاتی غیر متمرکز بر روی شبکه اتریوم است. از قابلیت های این صرافی می توان به (Limit Order) سفارش محدود، (Market Order) سفارش بازار، لغو سفارشات بدون پرداخت کردن GAS وهمچنین توانایی انجام چندین سفارش به شکل یکجا اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://idex.io/  مراجعه کنید.

صرافی آیدکس IDEX

صرافی آیدکس IDEX

کسب درآمد و کاهش هزینه

 IDEX به معامله گران، بازارسازان و طرفداران IDEX امکان می دهد تا بخشی از زیرساخت IDEX را به کار گیرند. و در این فرآیند به تمرکززدایی IDEX و استحکام  این پلتفرم کمک کنند. Staker ها از نشانه های IDEX استفاده می کنند و نرم افزار staking IDEXd را برای کارکردن یک گره اجرا می کنند. سهامداران ۵۰٪ از هزینه های تجارت جمع آوری شده توسط شبکه را به عنوان پاداش دریافت می کنند. اپراتورهای گره Staking یک کپی بلادرنگ از دفترچه سفارش IDEX و سایر داده های سیستم نگهداری می کنند. و نقاط پایانی REST API سازگار را برای عموم ارائه می دهند. این امر هزینه های عملیاتی IDEX را با بارگذاری عملیات محبوب API کاهش می دهد. حفظ یک گره سهام نیازی به استفاده از اوراق قرضه ندارد و بنابراین یک تجربه سهامداری بدون خطر (بدون امکان کاهش) ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

چگونگی کارکرد IDEX

صرافی آیدکس IDEX شامل قراردادهای هوشمند ، پردازش کننده تراکنش ها و یک موتور معاملاتی می باشد. قراردادهای هوشمند مسئول نگهداری دارایی های دیجیتال ، تسویه معاملات و اجرایی کردن آنها می باشند. همه معاملات در پلتفرم IDEX توسط کلید خصوصی کاربر تایید می شود.بر خلاف دیگر صرافی ها و همچنین پلتفرم های معاملاتی غیرمتمرکز، قرارداد هوشمند در IDEX به شکلی طراحی شده که فقط خود صرافی آیدکس IDEX میتواند معاملات امضا شده در اتریوم را ثبت کند. این ویژگی ها باعث می شود تا IDEX ترتیب انجام تراکنش ها را کنترل کرده و عملیات معاملات را از تسویه حساب نهایی جدا کند.

 

ثبت نام در صرافی آیدکس IDEX

  • در ابتدا با یک VPN یا VPS وارد سایت صرافی آیدکس IDEX شوید. از قسمت بالا سمت راست، روی گزینه Sign Up کلیک کنید..
  • ایمیل خود را وارد کنید و یک پسورد برای خود انتخاب کنید. سپس رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و بر روی SignUp کلیک کنید.
  • ثبت نام شما با موفقیت انجام شد. و شما باید به ایمیل خود بروید و ثبت نام خود را تایید کنید.

  • زمانی که ایمیل خود را تایید کردید، صفحه Login برای شما باز ‌می‌شود. ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.
  • پس از لاگین کردن در صفحه باز شده اطلاعات خود را وارد کنید.
  • در بخش I Am a Citizen of کشوری که وی پی ان شما با آن متصل است را انتخاب کنید. البته کشور ایران نیز در گزینه‌ها وجود دارد، ولی آن را انتخاب نکنید که در آینده به مشکل بلاک شدن حساب بر نخورید. در آخر تیک I Agree را بزنید و بر روی Submit‌ کلیک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی Kuna

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

 

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42171&preview=true