صرافی Satang Pro
صرافی Satang Pro
صرافی Satang Pro یکی از کارشناسان برجسته در زمینه ارزهای دیجیتال در تایلند است. موسس این شرکت قبلاً Zcoin - ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی را تأسیس کرده بود. هدف Zcoin با همکاری دولت تایلند تسهیل تراکنش های دیجیتال و ارتقای امنیت دارایی های دیجیتال است. به دلیل تجربه قبلی در ارزهای دیجیتال، درک کامل نیازهای مشتری و همکاری قبلی با دولت تایلند، Satang مفتخر است. که خود را واجد شرایط ترین و آماده ترین در تجارت دارایی های دیجیتال می داند.

صرافی Satang Pro

صرافی Satang Pro یکی از کارشناسان برجسته در زمینه ارزهای دیجیتال در تایلند است. موسس این شرکت قبلاً Zcoin – ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی را تأسیس کرده بود. هدف Zcoin با همکاری دولت تایلند تسهیل تراکنش های دیجیتال و ارتقای امنیت دارایی های دیجیتال است. به دلیل تجربه قبلی در ارزهای دیجیتال، درک کامل نیازهای مشتری و همکاری قبلی با دولت تایلند، Satang مفتخر است. که خود را واجد شرایط ترین و آماده ترین در تجارت دارایی های دیجیتال می داند.

صرافی Pro Satang به منظور تسهیل تجربه تراکنش دارایی دیجیتال وب سایتی را با نام Satang.com راه اندازی کرده است. با توجه به اعلام قانون رویال در کسب و کار دارایی دیجیتال (نسخه ۲۰۱۸) این صرافی به عنوان ارائه دهنده Satang.com باید از قانون سلطنتی پیروی کند. در عین حال، هدف اصلی شرکت ارتقای کیفیت زندگی برای عموم با تبدیل خدمات راحت تجارت دارایی دیجیتال به زندگی روزمره از طریق یک پلت فرم قوی تر است.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://satangcorp.com/en  مراجعه کنید.

صرافی Satang Pro

صرافی Satang Pro

چشم انداز

صرافی Satang Pro قصد دارد به ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال مرکزی برای تایلند تبدیل شود. استانداردهای بین المللی ما تضمین می کند که خدمات ما قانونی و قابل اعتماد هستند.

هدف

  • برای تبدیل شدن به رهبر مبادلات دارایی دیجیتال با استانداردهای بین المللی خدمات و امنیت.
  • بهبود مستمر کیفیت خدمات دارایی دیجیتال برای رضایت مشتریان.
  • انجام تجارت به صورت قانونی و کارآمد به منظور تسهیل تراکنش دارایی دیجیتال در زندگی روزمره.
  • مشارکت در گسترش آگاهی از دارایی های دیجیتال به جامعه به طور کلی.

 

اپلیکیشن صرافی Satang Pro

اپلیکیشن مبایل صرافی Satang Pro ساده ترین اپلیکیشن برای خرید، فروش و مدیریت دارایی های دیجیتال شما است. برای پرداخت به هر کسی یا تاجر، هموار و فوری میتوانید از PromptPay اسکن کنید. برنامه Satang متصل با صرافی Satang Pro اولین صرافی دارای مقررات دیجیتال و قابل اعتماد در تایلند است که دارای استاندارد ISO 27001:2013 همراه با برداشت و واریز فوری است. این اپلیکیشن دارای  طراحی ایمن با مکانیسم دفاعی عمیق میباشد.

امکانات

  • اسکن برای پرداخت با دارایی دیجیتال انتخابی خود (در حال حاضر فقط Zcoin پشتیبانی می شود) به حساب بانکی یا حساب PromptPay در تایلند 
  • دارایی های دیجیتال خود را ارسال / دریافت کنید (در حال حاضر فقط Zcoin پشتیبانی می شود) 
  • سپرده گذاری / برداشت ارز فیات (در حال حاضر فقط از بات تایلند پشتیبانی می کند)
  • متصل به Satang Pro – مبادله دارایی دیجیتال کاملاً تنظیم شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، تایلند

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی کوین تایگر CoinTiger

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42164&preview=true