صرافی Dove Wallet
صرافی Dove Wallet
صرافی Dove Wallet یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال سریع و قابل اطمینان است. که در سال 2019 و در کشور South Korea تاسیس شده است. این صرافی تلاش می کند تا کاربران بتوانند به روشی ساده، ایمن و سودآور از دارایی های دیجیتال در بازار اطلاعات داشته و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

صرافی Dove Wallet

صرافی Dove Wallet یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال سریع و قابل اطمینان است. که در سال ۲۰۱۹ و در کشور South Korea تاسیس شده است. این صرافی تلاش می کند تا کاربران بتوانند به روشی ساده، ایمن و سودآور از دارایی های دیجیتال در بازار اطلاعات داشته و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://bitubu.com/en مراجعه کنید.

صرافی Dove Wallet

صرافی Dove Wallet

ویژگی ها

• برای هر دارایی دیجیتالی که در Dove Wallet خود دارید پاداش دریافت کنید!• مستقیماً با محبوب ترین دارایی های دیجیتال تجارت کنید! Dove Wallet در حال حاضر ۳۳ ارز اصلی، ۱۶۷ Pairs و ارز فیات، از جمله EUR GBP NGN و KRW را ارائه می دهد.

•  به لطف طراحی ساده با امنیت لایه ای، کاربران می توانند به راحتی دارایی های دیجیتال را درون این پلتفرم، سپرده گذاری، منتقل و معامله کنند.

مزایای کیف پول صرافی Dove Wallet

Dove این پلتفرم معاملاتی به عنوان سه مزیت اصلی آن، پاداش‌های روزانه را بر روی ارزهای شما ارائه می‌کند. همچنین توضیح می دهد که از ۶ ارز کلیدی (هر چند در مجموع ۳۱ ارز) پشتیبانی می کند و امنیت لایه ای را ارائه می دهد.

امنیت و سیاست حفظ حریم خصوصی

  1. جمع آوری اطلاعات شخصی . روش جمع آوری شرکت اطلاعات کاربر را به روش های زیر جمع آوری می کند: ㆍوب سایت ㆍایمیل ㆍپست ㆍتماس تلفنی ㆍفکس ㆍارائه اسناد در رویدادهای آفلاین که توسط شرکت میزبانی می شود ㆍابزار جمع آوری خودکار داده ها ㆍداده‌های به‌دست‌آمده از منابع شخص ثالث، از جمله شرکت‌های وابسته و شریک شرکت.
  2. ذخیره سازی اطلاعات شخصی
  3. جلوگیری از انتقال داده ها به کشورهای دیگر
  4. جلوگیری از افشای اطلاعات

پاداش روزانه صرافی Dove Wallet

پاداش روزانه صرافی Dove Wallet بسیار جالب است. از مارس ۲۰۱۹ نرخ دارایی های BTC، LTC، ETH، ETC، VTC و BCH را در آن زمان نشان می دهد. به نظر میرسد مبادلات بیشتری باید با این سیستم سازگار شوند.
  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42247&preview=true