صرافی BiONE
صرافی BiONE
یک صرافی است که در سنگاپور ثبت شده است و در ماه مه ۲۰۱۸ راه اندازی شده است. سنگاپور یکی از کشورهای جهان است که دارای بیشترین صرافی های ارز دیجیتال است. اما ، همانطور که می دانید ، وقتی صحبت از تجارت ارزهای رمزپایه می شود ، دنیا زمین بازی شماست و محل مبادله واقعاً چندان مهم نیست.

صرافی BiONE

صرافی BiONE یک صرافی است که در سنگاپور ثبت شده است و در ماه مه ۲۰۱۸ راه اندازی شده است. سنگاپور یکی از کشورهای جهان است که دارای بیشترین صرافی های ارز دیجیتال است. اما ، همانطور که می دانید ، وقتی صحبت از تجارت ارزهای رمزپایه می شود ، دنیا زمین بازی شماست و محل مبادله واقعاً چندان مهم نیست.

صرافی BiONE

صرافی BiONE

مزیت ها

به عنوان مزیت اصلی آن ، BiONE پنج چیز را تبلیغ می کند :

  •  برای کنترل دقیق محرمانه بودن و یکپارچگی سیستم عامل ، امنیت قوی را ارتقا می دهند. این البته جنبه بسیار مهمی از هر بستر تجاری است.
  • آنها یک رابط کاربر پسند را در هر دو سیستم عامل دسکتاپ و تلفن همراه خود ارتقا می دهند. رابط پلت فرم تمیز و ساده به نظر می رسد. اما ترجیح طراحی رابط ذهنی است بنابراین ممکن است مجبور باشید خودتان ببینید.
  • BiONE از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی میکند.

 

هزینه های معاملاتی صرافی BiONE

هر معامله ای بین دو طرف اتفاق می افتد: سازنده ، که سفارش او قبل از معامله در دفترچه سفارش وجود دارد. بنابراین سازنده سفارش را “انجام” می دهد. طرف دیگر ، گیرنده است که سفارشی را که مطابق سفارش سازنده باشد (یا “می گیرد”) قرار می دهد.این صرافی با دادن تخفیف کارمزد به سازندگان آن نقدینگی ، نقدینگی بازار را تشویق می کند. با این حال ، برخی از مبادلات به این تمایز اهمیتی نمی دهند و در عوض هزینه های یکسان را از متصدیان و سازندگان دریافت می کنند. این مدل هزینه “هزینه های ثابت” نامیده می شود. صرافی BiONE هزینه های مسطح دریافت می کند: ۰٫۲۰٪ هم برای گیرندگان و هم برای سازندگان. این هزینه کاملاً خوب است.

 

روش های سپرده گذاری

صرافی BiONE صرافی خرید کارت های اعتباری رمزنگاری را ارائه می دهد. هزینه ها کمی بیشتر است اما خریدها راحت و بدون دردسر است. این رابط خرید هنگام استفاده از کارت های اعتباری برای خرید رمزنگاری است:

کاربران همچنین می توانند رمزنگاری خود را از کیف پول های دیگر به کیف پول BiONE خود واریز کنند. اگر شما یک سرمایه گذار جدید رمزنگاری هستید و می خواهید در این صرافی معامله خود را شروع کنید ، می توانید رمزنگاری را مستقیماً در صرافی خریداری کنید و بلافاصله معامله را شروع کنید.

 

بیشتر بخوانید:صرافی BitClude

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42639&preview=true