صرافی Coinall
صرافی Coinall
 Coinall اولین صرافی از 100 صرافی OK Partner است. این صرافی تحت همکاری با صرافی OKEx راه اندازی شده است. صرافی Coinall که در سال 2014 تأسیس شد و در هنگ کنگ واقع شده است. این صرافی یک پلتفرم تبادل ارز دیجیتال متمرکز است. و خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می دهد که شامل توکن ها و سکه های پایدار است.

صرافی Coinall

 Coinall اولین صرافی از ۱۰۰ صرافی OK Partner است. این صرافی تحت همکاری با صرافی OKEx راه اندازی شده است. صرافی Coinall که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و در هنگ کنگ واقع شده است. این صرافی یک پلتفرم تبادل ارز دیجیتال متمرکز است. این صرافی خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می دهد که شامل توکن ها و سکه های پایدار است.
و به عنوان اولین صرافی مستقل مبتنی بر جامعه در جهان، خدمات تجارت دارایی دیجیتال بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را ارائه می دهد. به معامله گران جهانی. اولویت ایت صرافی جامعه، کاربران و تیم های پروژه است.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://www.coinall.com/ مراجعه کنید.

صرافی Coinall

صرافی Coinall

انتقال موجودی از صرافی Coinall به کیف پول

برای برداشت،اول باید از یکی از کیف پول هایی که از ERC20 پشتیبانی میکنن یک کیف پول PVT ERC20 داشته باشید .  برای برداشت از صرافی Coinall به کیف پول باید موجودی شما در قسمت Wallet قابل نمایش باشد.

اگر موجودی شما در قسمت My Wallet نبود و به جای آن در قسمت Spot Account موجودی خود را مشاهده کردید،برای انتقال به قسمت My Wallet به صورت زیر عمل کنید:

  • روی Spot Account کلیک کنید تا وارد این بخش شوید
  • از لیست ارزهای مختلف PVT را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • بر روی گزینه Transfer Funds کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده،در قسمت Quantity مقداری که می خواهید منتقل کنید،وارد کنید ( اگر قصد دارید تمامی موجودی خود را منتقل کنید بر روی All که به رنگ آبی رنگ است کلیک کنید. ) برای انتقال روی Confirm کلیک کنید تا موجودی شما به بخش My wallet منتقل شود.

 

بیشتر بخوانید : صرافی ISX (بورس اوراق بها دار عراق )

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42903&preview=true