صرافی buda
صرافی buda
Buda.com یک صرافی و کیف پول از آمریکای لاتین است. که در آرژانتین، شیلی (HQ)، کلمبیا و پرو فعالیت دارد. طبق گزارش ها، بودا توسط DCG حمایت می شود.در حال حاضر دارای حجم معاملات 24 ساعته 702399 دلاری از 8 سکه و 18 جفت معامله است. بودا در سال 2015 تاسیس شد.

صرافی buda

Buda.com یک صرافی و کیف پول از آمریکای لاتین است. که در آرژانتین، شیلی (HQ)، کلمبیا و پرو فعالیت دارد. طبق گزارش ها، بودا توسط DCG حمایت می شود.در حال حاضر دارای حجم معاملات ۲۴ ساعته ۷۰۲۳۹۹ دلاری از ۸ سکه و ۱۸ جفت معامله است. بودا در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://www.buda.com/colombia مراجعه کنید.

صرافی buda

صرافی buda

امنیت

بودا، یک صرافی مستقر در شیلی که قبلا به عنوان Surbtc شناخته می شد، اکنون اقدامات امنیتی جدیدی را برای محافظت از کاربران خود در برابر تلاش های هک اجرا خواهد کرد. این پلتفرم اکنون از کاربر می‌خواهد تا هر بار که درخواست برداشت از یک آدرس بیت‌کوین جدید درخواست می‌شود، تأییدیه سلفی ارسال کند. با این حال، این فقط بر کاربرانی تأثیر می‌گذارد که احراز هویت دو مرحله‌ای خود (۲FA) را فعال نکرده‌اند. این اقدام در ایمیلی به مشتریان صرافی در تاریخ ۲۲ آدرس ارسال شد. با توجه به ایمیل، تصمیم برای انجام این کار با یک سری کمپین های کلاهبرداری ایمیل فیشینگ که شرکت را هدف قرار می دهد، انجام شده است.

تا به امروز هیچ گزارشی از تلفات مربوط به این حملات فیشینگ گزارش نشده است. بانک ها اکنون متحد هستند در حالی که در گذشته بورس اوراق بهادار کلمبیا و شیلی با بانک‌ها درگیر شده بود، جایی که این موسسات از فعالیت خودداری کردند و حتی در ژوئن ۲۰۱۸ تحریم بانکی آنها را اعمال کردند، امروز داستان متفاوت است. این صرافی اکنون بخشی از جعبه شنی کلمبیا است که صرافی‌های ارزهای دیجیتال و بانک‌ها را قادر می‌سازد و با هم جفت می‌کند تا عملیات مشترک خود را آزمایش کنند.

 

بیشتر بخوانید :صرافی CDAX

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43000&preview=true