صرافی CoinHe
صرافی CoinHe
صرافی CoinHe یک پلتفرم مبادلاتی ارز های دیجیتال است.که در سال 2018 و در کشور Singapore تاسیس شده است. این صرافی یک برنامه تجارت دارایی دیجیتال مستقل، کارآمد و شفاف است. همچنین به معامله گران و سرمایه گذاران این امکان را می دهد. که بدون نگرانی و با خیال راحت هر اندازه از دارایی های دیجیتال را معامله کنند.

صرافی CoinHe

صرافی CoinHe یک پلتفرم مبادلاتی ارز های دیجیتال است.که در سال ۲۰۱۸ و در کشور Singapore تاسیس شده است. این صرافی یک برنامه تجارت دارایی دیجیتال مستقل، کارآمد و شفاف است. همچنین به معامله گران و سرمایه گذاران این امکان را می دهد. که بدون نگرانی و با خیال راحت هر اندازه از دارایی های دیجیتال را معامله کنند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی  https://coinhe.io/  مراجعه کنید.

صرافی CoinHe

صرافی CoinHe

ویژگی های برجسته

  • تجارت سریع: پشتیبانی از اجرای تراکنش ها با دقت و سرعت بالا.
  • سیستم امنیتی: راه های حفاظتی متعددی را برای ایمن نگه داشتن وجوه خود بگنجانید.
  • جامعه بزرگ: یک بازار بزرگ برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان در سراسر جهان ایجاد کنید.
  • سیستم ارجاع: با دعوت دوستان خود میتوانید از این صرافی پااش دریافت کنید.

توکن صرافی CoinHe

CHT  توکن مبتنی این صرافی است. CHT توسط CoinHe فروخته نمی‌شود، بلکه به‌طور رایگان از طریق airdrops و کمپین‌های جایزه در جامعه توزیع می‌شود. CoinHe به طور خودکار درآمد خود را بین دارندگان CHT به صورت دوره ای توزیع می کند. دارندگان CHT حقوق خاصی در قبال هر تصمیم جامعه خواهند داشت.

هدف

صرافی CoinHe تلاش می‌کند تا یک پلت‌فرم معاملاتی دارایی‌های دیجیتال مستقل، کارآمد و شفاف باشد که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با خیال راحت هر اندازه از دارایی‌های دیجیتال را معامله کنند.
  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43194&preview=true