صرافی Bamboo Relay
صرافی Bamboo Relay
صرافی Bamboo Relay یک رله برای پروتکل های غیرمتمرکز است.bamboorelay.com ساخته کشور Australia در سال 2018 شروع به فعالیت کرد. این صرافی از پروژه های بلاک چین برتر مانند 0x برای تجارت و bZx برای حاشیه و وام پشتیبانی میکند. و بر روی بلاک چین اتریوم ( برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند جهان ) ساخته شده است.

صرافی Bamboo Relay

صرافی Bamboo Relay یک رله برای پروتکل های غیرمتمرکز است.bamboorelay.com ساخته کشور Australia در سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت کرد. این صرافی از پروژه های بلاک چین برتر مانند ۰x برای تجارت و bZx برای حاشیه و وام پشتیبانی میکند. و بر روی بلاک چین اتریوم ( برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند جهان ) ساخته شده است. ماموریت Bamboo Relay این است که جهانی را ایجاد کند. که در آن مکان‌های خاص بازار و مبادلات دارایی بدون مجوز ممکن است رشد و شکوفا شوند. کاربران می توانند توکن های ERC20 را به طور ایمن از کیف پول خود مبادله، قرض یا قرض کنند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://bamboorelay.com مراجعه کنید.

صرافی Bamboo Relay

صرافی Bamboo Relay

 امنیت 

امنیت و حریم خصوصی شما برای صرافی Bamboo Relay مهم است. این صرافی اطلاعات شخصی شما را نمی‌خواهد مگر اینکه واقعاً به آن نیاز داشته باشد. خط مشی Bamboo Relay این است که به حریم خصوصی شما اخترام بگذارد. این صرافی برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در برابر افشای اطلاعات تمام تلاش خود را میکند. با این حال، توصیه می کند که هیچ روشی برای انتقال یا ذخیره الکترونیکی ۱۰۰٪ ایمن نیست.با این حال بامبو برای تجارت کاملاً ایمن و قانونی است.

حریم خصوصی

هر زمان که از وب سایت Bamboo Relay بازدید می کنید، اطلاعات کلی در مورد مرورگر شما را ثبت می شود. این اطلاعات ممکن است شامل آدرس پروتکل اینترنت (IP) رایانه شما، نوع و نسخه مرورگر شما، صفحاتی که در سایت ما بازدید می کنید، زمان و تاریخ بازدید شما و زمان صرف شده در هر صفحه باشد. مانند اکثر اپراتورهای وب‌سایت، این صرافی این داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا بهتر بفهمیم بازدیدکنندگان چگونه از خدمات استفاده می‌کنند. صرافی Bamboo Relay جزئیات داده‌ها را به‌صورت عمومی به اشتراک نمی‌گذارد. اما ممکن است نسخه‌های جمع‌آوری‌شده و ناشناس این اطلاعات را افشا کند.

بیشتر بخوانید :صرافی Balancer

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/2021/12/31/-bamboo-relay/