صرافی Synthetix
صرافی Synthetix
صرافی Synthetix یک پلتفرم غیرمتمرکز است که بر ایجاد اوراق بهادار مصنوعی متمرکز است. و امکان تعامل با دارایی های مختلف را در یک بازار غیر متمرکز فراهم می کند. در پلتفرم سینتتیکس کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات و حتی کالاهای مختلف را معامله کنند.

صرافی Synthetix

صرافی Synthetix یک پلتفرم غیرمتمرکز است که بر ایجاد اوراق بهادار مصنوعی متمرکز است. و امکان تعامل با دارایی های مختلف را در یک بازار غیر متمرکز فراهم می کند. در پلتفرم سینتتیکس کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات و حتی کالاهای مختلف را معامله کنند. سینتتیکس با هدف ایجاد دارایی‌های مصنوعی به وجود آمد، به عبارت دیگر هر دارایی باارزشی در دنیای واقعی می‌تواند در سینتتیکس به یک دارایی مصنوعی با هدف ارزیابی قیمت دارایی موردنظر تبدیل شود. می‌توان گفت که SNX که توکن پلتفرم سینتتیکس است همچون وثیقه و یا ضمانتی برای صدور دارایی‌هایی مصنوعی به کار می‌رود.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://synthetix.io/ مراجعه کنید.

صرافی Synthetix

صرافی Synthetix

دارایی مصنوعی یا Synth چیست؟

برای درک Synthetix ، لازم است که ابتدا درک کنیم “Synth” دقیقاً چیست. می توان گفت که Synth ها ، دارایی هایی هستند. که به منظور نمایش دارایی در بازار ، تعامل با آن و بهره مندی از خواص دارایی مذکور ، بدون داشتن نمونه واقعی آن ایجاد می شوند.دارایی های مصنوعی ابزارهای مالی در قالب قراردادهای هوشمند ERC-20 هستند. که به عنوان “Synths” شناخته می شوند و نماینده دارایی های دیگر بدون نیاز به داشتن آنها هستند.این دارایی ها به دنبال تسهیل قرار گرفتن در معرض دارایی ها یا کالاهای مختلف هستند بدون اینکه با مشکلاتی از قبیل نگهداری یا سایر نیازهای مدیریت آن دارایی مواجه شوند.

توکن های مصنوعی، دارایی های مصنوعی هستند که قیمت دارایی های واقعی را تکرار می کنند.مصنوعات می توانند به هر شکلی باشند و با “s” تعیین می شوند. به عنوان مثال ، ترکیبات Fiat به این شکل است: sEUR ، sUSD ، SRMB. انواع دیگر synth ها عبارتند از sAAPL (اپل مصنوعی) ، sTSLA (تسلا مصنوعی) ، sAu (طلای مصنوعی) ، sBNB (سکه Binance مصنوعی) ، sDEFI (شاخص DeFi مصنوعی) و بسیاری دیگر.

توکن صرافی Synthetix

SNX ویژگی کاربردی اکوسیستم Synthetix است و برای ایجاد دارایی های مصنوعی ، ضروری است. کاربران می توانند توکن های SNX را از صرافی های ارز دیجیتال مختلف خریداری کرده و در کیف پول ارز دیجیتال قرار دهند.

در مجموع ۲۵۰ میلیون نشانه SNX تا سال ۲۰۲۵ استخراج خواهد شد. قیمت SNX در ماه های اخیر موفقیت چشمگیری داشته است. به سرعت از ۰٫۷۹ دلار در ابتدای ژوئن به حدود ۴٫۶۴ دلار در اواسط نوامبر ۲۰۲۰ رسید.

 

 

بیشتر بخوانید :صرافی Mooniswap

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43387&preview=true