انعقاد قراردادبيمه دانشجویی
انعقاد قراردادبيمه دانشجویی
دانشجویان نیز مانند بسیاری از اقشار کشور می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرارگرفته و از خدمات این سازمان استفاده کنند. درواقع دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند. بیمه‌شدگان دانشجو و افراد تحت تکفل نیز می‌توانند با پرداخت حق سرانه درمان برای خود و افراد تحت تکفل، از امکانات مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور اقدام به انعقاد قراردادبيمه دانشجویی کنند. 

انعقاد قراردادبيمه دانشجویی

دانشجویان نیز مانند بسیاری از اقشار کشور می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرارگرفته و از خدمات این سازمان استفاده کنند.بیمه‌شدگان دانشجو و افراد تحت تکفل نیز می‌توانند با پرداخت حق سرانه درمان برای خود و افراد تحت تکفل، از امکانات مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور اقدام به انعقاد قراردادبيمه دانشجویی کنند.

به منظور سهولت در ثبت نام و انعقاد قرارداد بیمه تامین اجتماعی،‌ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راهنمای ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد بیمه تامین اجتماعی ویژه دانشجویان را ارائه کرد. درواقع دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند.

انعقاد قرارداد بیمه با کلیه‌ی دانشجویان مرد و زنی که بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن دارند امکان پذیر بوده و افرادی که بیشتر ۵۰ سال سن دارند انعقاد قرارداد بیمه با آنان مستلزم داشتن سابقه پرداخت حق بیمه معادل مازاد سنی ۵۰ سال خواهد بود، به عنوان مثال چنانچه دانشجویی با ۵۳ سال سن درخواست بیمه مشاغل آزاد را داشته باشد بایستی مازاد ۵۰ سال یعنی سه سال از قبل نزد سازمان تامین اجتماعی دارای سابقه پرداخت حق بیمه باشد در غیر اینصورت امکان انعقاد قرارداد با این افراد ممکن نخواهد بود.

برای انعقاد قراردادبيمه دانشجویی ابتدا وارد سایت  شوید با استفاده از https://account.tamin.ir/auth/login نام کاربری و رمز عبور خود از این خدمات استفاده کنید.

انعقاد قراردادبيمه دانشجویی

انعقاد قراردادبيمه دانشجویی

 

نکات

برای انعقاد قراردادبيمه دانشجویی به نکات زیر دقت کنید:

  1. از مرورگر های مطمئن و به روز مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
  2. رمز عبور خود را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید.
  3. پس از انجام و اتمام کار، حتما از سیستم خارج شوید.
  4. هرگز نام کاربری و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت حق بيمه دانشجویی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43901&preview=true