انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد
انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد
به منظور ایجاد تسهیل در تعمیم و گسترش پوشش بیمه به آحاد افراد جامعه و در راستای بهبود فرآیند‌ها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان، توسعه خدمات دیجیتال و غیر حضوری، امکان انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت کاملا غیرحضوری راه اندازی شده است.

انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد

به منظور ایجاد تسهیل در تعمیم و گسترش پوشش بیمه به آحاد افراد جامعه و در راستای بهبود فرآیند‌ها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایت‏مندی بیمه‌شدگان، توسعه خدمات دیجیتال و غیر حضوری، امکان انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت کاملا غیرحضوری راه‏ اندازی شده است.

کلیه صاحبان حرف و مشاغل آزاد می توانند با مطالعه شرایط قانونی که تماما در سامانه خدمات الکترونیکی (http:// es.tamin.ir)سازمان قابل دسترسی میباشد نوع بیمه مورد نظر خود را انتخاب نموده و ضمن عقد قرارداد به صورت غیر حضوری از طریق همین سامانه پرداخت حق بیمه را نیز به سادگی و سهولت انجام دهند. و نیازی به اخذ فیش و مراجعه به بانک یا دستگاه های خود پرداز و … نمی باشد .
در این فرایند ها استفاده از کاغذ به صورت کامل حذف گردیده و مراتب نیز از طریق پیامک به بیمه شده اعلام شده و کلیه فرآیندهای اجرایی به طور هوشمند و بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه شده صورت می پذیرد .

خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی با هدف رفاه حال بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران راه اندازی شده است. متقاضیان می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی از خدمات غیرحضوری این سازمان بهره مند شوند. متقاضیان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز، با مراجعه به سایت خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی استفاده کنند.

برای انعقاد قرارداد ابتدا وارد سایت  شوید با استفاده از https://account.tamin.ir/auth/login نام کاربری و رمز عبور خود از این خدمات استفاده کنید.

انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد

انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد

نکات مهم

برای انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف به نکات زیر دقت کنید:

  1. از مرورگر های مطمئن و به روز مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
  2. رمز عبور خود را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید.
  3. پس از انجام و اتمام کار، حتما از سیستم خارج شوید.
  4. هرگز نام کاربری و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43906&preview=true