ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی
ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی
امکان ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی در پورتال بازرسی الکترونیک در 12 استان کشور فراهم شده است . کافیست به آدرس پورتال فوق الذکر portal.tamin.ir رفته و پس از ثبت نام و گرفتن کد کاربری و گذرواژه درخواست هایتان را انجام دهید : در خواست هایی مانند بازرسی برای افراد فاقد سابقه ، مشاهده بازرسی های انجام شده ، درخواست اعتراض به بازرسی های انجام شده (توسط کارگر و کارفرما) و مشاهدات اعتراض های انجام شده .

ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی

امکان ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی در پورتال بازرسی الکترونیک در ۱۲ استان کشور فراهم شده است . کافیست به آدرس پورتال فوق الذکر portal.tamin.ir رفته و پس از ثبت نام و گرفتن کد کاربری و گذرواژه درخواست هایتان را انجام دهید : در خواست هایی مانند بازرسی برای افراد فاقد سابقه ، مشاهده بازرسی های انجام شده ، درخواست اعتراض به بازرسی های انجام شده (توسط کارگر و کارفرما) و مشاهدات اعتراض های انجام شده .

خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی با هدف رفاه حال بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران راه اندازی شده است. متقاضیان می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی از خدمات غیرحضوری این سازمان بهره مند شوند. متقاضیان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز، با مراجعه به سایت خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی استفاده کنند.

برای دریافت غیر حضوری پرونده الکترونیک ابتدا وارد سایت  شوید با استفاده از https://account.tamin.ir/auth/login نام کاربری و رمز عبور خود از این خدمات استفاده کنید.

ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی

ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی

چگونه از آن استفاده کنم؟

در صورتی که قبلا مشترک سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی (از قبیل پرتال نمایش سابقه) بوده اید نیازی به ثبت نام مجدد نیست. اما اگر برای اولین بار با این پرتال کار می کنید در صورتی که خدمات مورد نظر شما نیاز به احراز هویت داشته باشد می بایست در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری (کدملی) و رمز دریافت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که جهت استفاده از سرویس های عمومی و شخصی انجام مراحل ثبت نام غیرحضوری کفایت می کند ولی استفاده از سرویس های کارفرمایی علاوه بر ثبت نام در سامانه، مستلزم مراجعه حضوری به شعبه جهت تکمیل فرم تعهد نامه خواهد بود.

فیلم آموزشی در این مراحل شما را یاری خواهد کرد.

مشکلات خود را چگونه پیگیری نمایم؟

در صورتی که در بخش هایی از فرایند ثبت و یا پیگیری درخواست مشکل دارید می توانید از چند طریق اقدام نمایید:

۱- در زمان ثبت درخواست، در قسمت بالایی هر فرم، راهنمایی جهت استفاده همان فرم قرار داده شده، لطفا راهنما را به دقت مطالعه نمایید.

۲- با مراجعه به صفحه تامین اجتماعی من، در قسمت نمایش درخواست ها، درخواست مورد نظر را جستجو کنید و سپس در ستون انتهایی جدول روی دکمه عملیات کلیک نموده و گزینه راهنمای هوشمند را انتخاب کنید.

۳- با واحد ارتباط با مشتری سازمان از طریق سایت crm.tamin.ir و یا شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس حاصل نمایید.

نکات

برای ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی به نکات زیر دقت کنید:

  1. از مرورگر های مطمئن و به روز مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
  2. رمز عبور خود را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید.
  3. پس از انجام و اتمام کار، حتما از سیستم خارج شوید.
  4. هرگز نام کاربری و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

بیشتر بخوانید:  پرونده الکترونیک تامین اجتماعی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43920&preview=true