مشاهده برگ پرداخت ها
مشاهده برگ پرداخت ها
بیمه شدگان مذکور در ابتدا می بایست به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نموده و توافقنامه‌ای جهت صدور برگ پرداخت از طریق اینترنت را تکمیل و نام کاربری و رمز عبور خود را جهت ورود به سامانه دریافت ‌نمایند . سپس از طریق مراجعه به سامانه https://samt.tamin.ir  اقدام  به صدور برگ پرداخت نموده و پس از ثبت درخواست در سامانه ، کد پیگیری به منظور تعیین مشاهده برگ پرداخت ها به بیمه شده تخصیص داده می‌شود .

مشاهده برگ پرداخت ها

بیمه شدگان مذکور در ابتدا می بایست به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نموده و توافقنامه‌ای جهت صدور برگ پرداخت از طریق اینترنت را تکمیل و نام کاربری و رمز عبور خود را جهت ورود به سامانه دریافت ‌نمایند . سپس از طریق مراجعه به سامانه https://samt.tamin.ir  اقدام  به صدور برگ پرداخت نموده و پس از ثبت درخواست در سامانه ، کد پیگیری به منظور تعیین مشاهده برگ پرداخت ها به بیمه شده تخصیص داده می‌شود . درخواست بیمه شده به شعبه ارسال  و در صورت حائز شرایط بودن، برگ پرداخت قابل چاپ به بیمه شده ارائه می‌گردد. بیمه شدگان  محترم می‌توانند پس ازدریافت برگ پرداخت، با استفاده از سامانه تلفن بانک، بانک رفاه یا بصورت آنلاین و از طریق لینک پرداخت درگاه بانک رفاه در سامانه ارائه غیرحضوری برگ پرداخت بیمه شدگان اقدام به پرداخت مبالغ برگ پرداخت نمایند.

برای مشاهده پرداخت ها ابتدا وارد سایت  شوید با استفاده از https://account.tamin.ir/auth/login نام کاربری و رمز عبور خود از این خدمات استفاده کنید.

مشاهده برگ پرداخت ها

مشاهده برگ پرداخت ها

 

نکات

برای دسترسی به این خدمات به نکات زیر دقت کنید:

  1. از مرورگر های مطمئن و به روز مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
  2. رمز عبور خود را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید.
  3. پس از انجام و اتمام کار، حتما از سیستم خارج شوید.
  4. هرگز نام کاربری و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

بیشتر بخوانید:  نسخ الکترونیک من

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43916&preview=true