درخواست گواهی کسر اقساط معوق
درخواست گواهی کسر اقساط معوق
صدور گواهی کسر اقساط معوق برای مستمری بگیران بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه مربوط به تامین اجتماعی امکان پذیر شده است.امکان صدور گواهی کسر اقساط معوق برای اخذ تسهیلات میباشد. و از بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و صندوق های قرض الحسنه دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، میسر است. ضمنا گواهی کسر اقساط معوق بنا به درخواست مستمری بگیر به نام خود، بعنوان وام گیرنده و یا ضمانت افراد غیر ( اعم از درجه یک و غیر) انجام خواهد شد . 

درخواست گواهی کسر اقساط معوق

صدور گواهی کسر اقساط معوق برای مستمری بگیران بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه مربوط به تامین اجتماعی امکان پذیر شده است. و امکان صدور گواهی کسر اقساط معوق برای اخذ تسهیلات میباشد. و از بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و صندوق های قرض الحسنه دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، میسر است. ضمنا گواهی کسر اقساط معوق بنا به درخواست مستمری بگیر به نام خود، بعنوان وام گیرنده و یا ضمانت افراد غیر ( اعم از درجه یک و غیر) انجام خواهد شد . 

برای درخواست گواهی کسر اقساط ابتدا وارد سایت  شوید با استفاده از https://account.tamin.ir/auth/login نام کاربری و رمز عبور خود از این خدمات استفاده کنید.

درخواست گواهی کسر اقساط معوق

درخواست گواهی کسر اقساط معوق

شرایط دریافت گواهی

صدور گواهی تعهد کسر اقساط معوق برای بازنشستگان تحت پوشش تا سقف ۶۰ درصد مبلغ مستمری پیش بینی شده است. و در صورت صدور گواهی های متعدد، مبلغ گواهی های صادره همواره کمتر یا مساوی ۶۰ درصد مبلغ مستمری دریافتی خواهد بود.
ضمنا در صورت اعلام کتبی بانک مبنی بر عدم پرداخت اقساط توسط شخص، تا تسویه مبلغ بدهی اعلامی، امکان صدور گواهی جدید حتی با فرض داشتن اعتبار و شرایط لازم میسر نیست .

 همچنین امکان اخذ و استعلام اصالت گواهی های مذکور توسط بانک ها، موسسات م از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی است. و پنل مخصوص دستگاههای دولتی و مرجع استعلامات رسمی، استعلام سند از طریق ارائه کد رمز توسط متقاضی فراهم است. بدیهی است با توجه به اینکه گواهی کسر اقساط معوق در سامانه رسمی سازمان تامین اجتماعی درج شده است. و نیاز به استعلام اصالت گواهی از شعب این سازمان نخواهد بود .

بیشتر بخوانید: صدور گواهی کسر حقوق مستمری بگیران

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44072&preview=true