مستمری ترک کار
مستمری ترک کار
به منظور ارائه خدمات بهنگام و افزایش حداکثری رضایت‌مندی مخاطبین و همچنین در راستای اصلاح‌ فرآیندها و‌ رویه‌های جاری، مقرر گردید احکام برقراری مستمری ترک کار آن دسته از بیمه‌شدگان اجباری که فاصله یک تا دو ماه بین زمان ترک کار ایشان است. و تا تاریخ ارسال آخرین لیست پرداخت حق‌بیمه از سوی کارفرما ایجاد می‌شود.

مستمری ترک کار

به منظور ارائه خدمات بهنگام و افزایش حداکثری رضایت‌مندی مخاطبین و همچنین در راستای اصلاح‌ فرآیندها و‌ رویه‌های جاری، مقرر گردید احکام برقراری مستمری ترک کار آن دسته از بیمه‌شدگان اجباری که فاصله یک تا دو ماه بین زمان ترک کار ایشان است. و تا تاریخ ارسال آخرین لیست پرداخت حق‌بیمه از سوی کارفرما ایجاد می‌شود (با عنایت به مهلت قانونی ارسال لیست آخرین ماه اشتغال بیمه‌شده وفق ماده (٣٩) قانون)، بصورت پیش‌نویس پس از ترک کار، صادر گردد تا در این فاصله از دریافت مستمری بهره‌مند گردند و وقفه‌ای در ارائه خدمات درمان سازمان به این عزیزان و افراد تحت تکفلشان ایجاد نگردد. قابل ذکر است پس از ارائه آخرین لیست پرداخت حق‌بیمه از سوی کارفرما حکم قطعی بازنشستگی صادر و مابه‌التفاوت مبالغ مستمری و مزایای جنبی در اولین لیست مستمری ماهیانه محاسبه و منظور خواهد شد

برای برقراری این مستمری ابتدا وارد سایت  شوید با استفاده از https://account.tamin.ir/auth/login نام کاربری و رمز عبور خود از این خدمات استفاده کنید.

مستمری ترک کار

مستمری ترک کار

 

شرایط

ترک کار هم مثل سایر امور زندگی اجتماعی برای خودش قاعده و قانونی دارد. و نمی‌شود یک روز صبح دیگر سرکار نروید بدون اینکه به رئیستان چیزی گفته باشید. هنگامی که قصد دارید کارتان را به هر دلیلی ترک کنید، نباید تمام پل‌های پشت سرتان را خراب کنید. شما هنوز مسیر درازی برای طی کردن دارید و هرگز نمی‌دانید کسی که قرار است برای شغل دلخواهتان با شما مصاحبه کند کیست و یا در آینده هم اتاق چه کسی خواهید شد.
باید حرفه ای بودن و نزاکت را در اعلام اینکه قصد دارید کارتان را ترک کنید، رعایت نمایید. ابتدا به مدیر یا ارشد مستقیم خود اطلاع دهید و پس از آن موضوع را به همکاران و بعد به باقی کارکنان بگویید. نباید این کار را در آخرین لحظه انجام دهید. معمولاً باید دو تا چهار هفته قبل از زمانی که قصد دارید به کارتان خاتمه دهید. باید موضوع را اعلام کنید. با کارفرمای فعلی و کارفرمای آینده خود صحبت کنید تا در زمانی که برای هردو مناسب‌تر است برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید: برقراری مستمری ازکارافتادگی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44088&preview=true