یادآوری اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک
یادآوری اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک
تمامی مودیان حقیقی و حقوقی پس از ثبت نام اولیه یا با عبور از گام 1 و گام 2 در سامانه مالیاتی یک نام کاربری و کلمه عبور دریافت می نمایند. لذا با توجه به اینکه به هر دلیلی نام کاربری و کلمه عبور خود را فراموش کرده یا از دست داده باشید. می توانید با سرویس یادآوری اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک دوباره آن را به راحتی بازیابی و مجددا دریافت نمایید.

یادآوری اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک

تمامی مودیان حقیقی و حقوقی پس از ثبت نام اولیه یا با عبور از گام ۱ و گام ۲ در سامانه مالیاتی یک نام کاربری و کلمه عبور دریافت می نمایند. لذا با توجه به اینکه به هر دلیلی نام کاربری و کلمه عبور خود را فراموش کرده یا از دست داده باشید. می توانید با سرویس یادآوری اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک دوباره آن را به راحتی بازیابی و مجددا دریافت نمایید.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک https://register.tax.gov.ir/Pages/Login/ForgetAccount  اقدام نمایید.

"<yoastmark

نحوه ورود به وب سایت مالیاتی

جهت دریافت اطلاعات کاربری ابتدا وارد وب سایت سازمان امور مالیاتی کشور میشویم. و از منوی سایر خدمات مالیاتی گزینه یادآوری اطلاعات کاربری را انتخاب می کنیم. جهت ورود به سامانه نیز می توانید بر روی دکمه ورود کلیک نمایید تا وارد صفحه مورد نظر شوید.

پس از ورود به لینک فوق با وارد نمودن کدرهگیری مالیاتی و شناسه ملی یا شماره ملی و ورود حروف امنیتی دکمه بررسی وضعیت را کلیک نمایید. تا در صورت صحیح بودن نسبت به دریافت پیامک این کد را دریافت نمائید.

به این ترتیب نام کاربری و رمز عبور شما بازبابی میشود و کلمه عبور پرونده الکترونیک یادآوری مبشود. و میتوانید از خدمات سامانه امور مالیاتی کشور استفاده نمایید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:  استعلام وجود یا عدم وجود پرونده مالیاتی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44330&preview=true