سامانه سامان بازار
سامانه سامان بازار
سامانه سامان بازار برای مغازه دارن ، غرفه داران و دست فروشان در سامانه شهرداری تهران راه اندازی شده است.  متقاضیان میتوانند در این سامانه ثبت نام کنند و با کد رهگیری که دریافت کرده‌اند، جای مشخص شده خود را در آن بررسی کنند و مستقر شوند. در این کسانی که در گذشته اطلاعاتشان ثبت شده است اولویت دارند. هدف این سامانه این است که تعداد دستفروشان افزایش پیدا نکند. و در این راستا افراد متقاضی باید در ابتدا به ثبت احوال و تأمین اجتماعی مراجعه کنند تا اطلاعات آن‌ها صحت سنجی شود.

سامانه سامان بازار

سامانه سامان بازار برای مغازه دارن ، غرفه داران و دست فروشان در سامانه شهرداری تهران راه اندازی شده است.  متقاضیان میتوانند در این سامانه ثبت نام کنند. و با کد رهگیری که دریافت کرده‌اند، جای مشخص شده خود را در آن بررسی کنند و مستقر شوند. در این کسانی که در گذشته اطلاعاتشان ثبت شده است اولویت دارند. هدف این سامانه این است که تعداد دستفروشان افزایش پیدا نکند. و در این راستا افراد متقاضی باید در ابتدا به ثبت احوال و تأمین اجتماعی مراجعه کنند تا اطلاعات آن‌ها صحت سنجی شود.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک https://samanbazar.tehran.ir/Market/#/form/67670f93-7a6a-445a-bfac-ac6f011854b3/true اقدام نمایید.
سامانه سامان بازار

سامانه سامان بازار

خدمات سامانه برای غرفه داران

۱- اجاره غرفه

۲- استعلام مرحله تایید صلاحیت

۳- آخرین اطلاعات اجاره غرفه ها

۴- جچاپ کارت شناسایی غرفه دار

 

سامان بازار برای دستفروشان

در ابتدا در این سامانه از متقاضیان مناطق ۶، ۱۱ و ۱۷ ثبت نام به عمل می‌آمد. برخی از دستفروشان مغازه دارانی هستند که برای فروش بیشتر اقدام به این کار می‌کنند. لذا این افراد نمی‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و از دستفروشی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

عده‌ای از افراد هستند در ازای دریافت پول به دستفروشان اجازه فعالیت در بخشی از خیابان را می‌دهند. و مانع ثبت نام آن‌ها در این سامانه می‌شوند. که پس از اعتمادسازی این نرم افزار آن‌ها نیز از بین خواهند رفت. ثبت نام در سامانه «سامان بازار» شامل عرضه کنندگان مواد غذایی نمی‌شود. و در این خصوص برنامه دیگری داریم که در حوزه کافه ون‌ها فعالیت خواهند کرد. که مشروط به مجوزهای بهداشت، نیروی انتظامی و شهرداری تهران خواهد بود.

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه ثبت نام موسسات کرایه اتومبیل

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/2022/01/09/---2/